1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna gprs jumii jälleen....

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Juppe, 28/12/02.

1. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakin täälläpäin suomea...kone herjailee välillä virheita 645 ja 720 "verkkoprotokollat" ei toimi oikein tms...

ihan kanttuvei oli yhteydet tänään klo 17.30 alkaen....

rupesi toimimaan 18.15

Tilapäinen häiriö?

2. Otus

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti tilapäinen, jos toimii nyt. Voi olla, että on ollut esim. huolto tai kaikki kapasiteetti käytössä. Luultavammin kuitenkin joku johto väärässä pistokkeessa...

3. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kannattaako nyt edes topikkia perustaa, eihän se ole dna:kaan jos ei kerran päivässä ole pari tuntia kanttuvei.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ryyninen aivan samat taudit täällä etelossa!!!

Soitin äsken todella äkäisenä Dna:lla ja sanoin että nyt alkaa pinna palaa teidän ainaselle hitaudelle GPRS:n kytkennän suhteen..

Mä en pysty käsittää mikä tossa palvelun kytkennässä aina maksaa.. Sama tauti vuosi sitten.. Kait se on vaan markkinakikkailua toi halpa GPRS mutta jos asiakas ei osaa oikein VAATIMALLA VAADIA niin sitä ei saada kytkeyttyä(koska verkko on jo aivan liian ruuhkainen,nykykäyttäjilläkin..;()

5. Otus

Tykkäykset:
    0
    "Halvasta saa maksaa".

Kyllä, keksin sen itse, kyllä, sen on saattanut sanoa joku muukin.

6. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Kyllä hinta/laatusuhde on kohdallaan ja kelpaa minulle.
    Nim. Pian vuoden kokemus
    P.S.
    Soneralla olisin kerännyt tällä vähäiselläkin käytöllä reilun 4000euron laskun.
    Siihen hintaan ei kyllä taatusti saa pätkiä.

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Täällä Oulun keskustassa on pelannut yhteydet hyvin myös tänään. Joskus reilu kuukausi sitten oli takkuista, mutta nykyään ei mitään ongelmaa. Saattoi tietysti takkuaminen johtua puhelimestakin (silloin firman 6310i, nyt oma Siemens ME45 kaapelin nokassa..).

Kyllä olen ollut tosi tyytyväinen Dna:han tässä GPRS-modeemikäytössä. Puhumiseen en sitä ainoaksi liittymäksi ottaisi, enkä Dna:lla soittelekaan, mutta tähän nettikäyttöön se sopii hinnoittelunsa puolesta loistavasti. Kyllä laskut veisivät konkurssiin, jos käyttäisin siirtomääräpohjaisesti hinnoiteltua liittymää surffailuun. Nyt on mukava, kun ei tarvitse ajatella paljonko surffailee ja tietää aina hinnan olevan se vajaa 20 euroa kuukaudessa.. Ja GPRS:n nopeus riittää minulle aivan hyvin..

8. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Älä ammattilainen muuta sano. Mullon Sonera kännyssä ja dna läppärissä ja ilo ylimmillään :)

Ihan tosissaa, yllättävää vauhtia tuo GPRS pitää yllä, jouluyönä vauhti oli jopa hurjaa ja ennennäkemätöntä =) (mitattu silmillä, 2kpl ;)

Jaa tämä viestiketju