1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA DNA Etu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja timo-gk, 29/2/12.

1. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    https://etu.dna.fi/

Jos on vähintään 2 eri tuoteryhmästä sopimuksia Dna:n kanssa, niin on oikeutettu eri asteisiin etuihin. Ihan hyviä etuja, tosin määräaikaisia sillä liikkuva laajakaista ainakin oli 6 kk mittain määris.

Mutta onko joku saanut tuota toimimaan? Olen nyt kokeillut rämpätä tilauslomaketta em. sivujen kautta parina päivänä eri kellon aikoihin, mutta ei ole mennyt läpi vaan on ilmoittanut virheestä.

Asiakaspalveluun soitin tänään aamulla, he nostelivat käsiään pystyyn ja kertoivat, että kyseessä on vielä kehitteillä oleva tee-se-itse-palvelu asiakkaalle eikä aspan kautta ole mahdollista liittää noita etuja liittymiin. Neuvoivat tekemään etujen liittämisen oma-dna-sivujen kautta, mutta en minä siellä mitään etuihin liittyvää nähnyt. Ellei sitten tarkoittanut oma-dna-etusivulla olevaa linkkiä, joka kuitenkin ohjaa alussa mainittuun osoitteeseen?

Toivotaan, että tuo jossain vaiheessa alkaa toimimaan, nuo edut kuitenkin ihan hyviä.

2. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
    Juuri otin käyttöön yhden edun, eli welho kaapelikortti 0 euroa. Pankkitunnistuksen jälkeen näytti mitä etuja on valittavana, valinta ja vahvistus, ilmoitti notta OK. Noin 30 sekunnin päästä tuli puhelimeen tekstiviesti että etu on aktivoitu. Eli ei mitään ongelmia prosessissa.

Liitetyt tiedostot:

3. Paspa

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Itselleni kerrottiin että yksittäinen etu on max 6kk voimassa, mutta ei ole pakko sitä samaa 6kk pitää. 6kk määräaikainen etu joka ei ole määräaikainen. Aspan kautta nimenomaan itelleni oman edun sain kytkettyä, niin on nyt vähän ristiriitaista tietoa :D

4. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Noinhan sen kait pitäisi mennä, mutta mulla ei mene, mistä lie johtuu. Kokeiltu useampaan kertaan sekä pankkitunnuksilla että oma dna -tunnuksilla. Jospa sitä aspaan vielä kerran soittaisi ja kokeilisi kepillä jäätä, josko tulisi hyväntahtoinen asiakaspalvelija ja kytkisi tuon edun minulle manuaalisesti..

Edit:

Soitin aspaan, ja sieltä ystävällinen naishenkillö kytki minulle ao. edun kuten kuuluukin kun hieman valehtelin eli kerroin, että en ollut käynyt nettisivuilla katsomassa ja kaverilta olin kuullut... :) 21 megainen täysnetti alle 7 eur/kk puolen vuoden ajan, jonka jälkeen normi hinta eli pitää silloin taas tarkastaa asia. Ei ole määräaikainen (eli nettisivuilla väärää tietoa) ja voi sanoa irti tai vaihtaa muuntyyppiseen mobiilidataan koska vain. Kytkentämaksusta ei ollut juttua, mutta saattaapi olla että aspan kautta tilattuna menee se 2,90 euroa.

...ja justiinsa tuli se sms, jossa ilmoitetaan palvelun kytkennästä ja että puhelin pitäisi käynnistää uudelleen. Näemmä ei dna:n nettisysteemit vieläkään ole kovin kuosissaan.

5. k74982

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 800
    Meikäläisellä toimi hienosti. Ei ongelmia. Otin saman edun kuin timo, eli DNA Liikkuva Laajakaista L:n puhelimeen. Melko hyvä diili.

Sivuilla lukee mielestäni, että etu on voimassa 6kk, mutta ei vaadi määräaikaista sopimusta.

6. Naekkileipae

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3T
    Itsekin tuon Liiikkuva Laajakaista L:n otin ja ilman ongelmia. Juuri sopivaan saumaan tuli, tänään kolahti postiluukusta lappu DNA:lta, kun olin huomenna menossa ottamaan kyseisen palvelun käyttöön joka tapauksessa.

7. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    No, jostain syystä mulla tuo ei toimi. Ja kun kirjaudun nyt edun kytkemisen jälkeen ko. sivulle, niin siellä ei näy mitään merkintää että minulla olisi em. etu käytössäni, toisin kuin ajs:n viestissä olevassa kuvankaappauksessa näkyy. Pitänee tuokin vielä varmistaa dna:n aspasta, että etu oikeasti on kytkeytynyt päälle.

Etuasia tavallaan tämäkin, vaikkei juuri tähän liitykään, on se että soittaessani tänään osoitteenmuutoksesta dna:n aspaan tarjosivat puhelun lopuksi nykyisen Tuplakaista-nettiliittymän (10 megan kiinteä + 2 megan mobiili) päivittämistä uudempaan mokkulan osalta. Nykyisen mokkulan tilalle saan uuden mokkulan ja nopeudeksi tulee 21 megaa, sekä kiinteään laajakaistaan saan uuden modeemin. Lisäksi nuo saan vielä tänään kotiovelle kannettuna, jos lupaukset pitävät paikkansa. Toki tuossa tehdään uusi 24 kk:n määris, mutta eipä ainakaan mua haittaa koska kummatkin sekä kiinteä että mobiili on dna:lla toiminut hienosti alkuaikojen kangertelun jälkeen. Kenties tarjoavat muillekin, joilla nyt Tuplakaistan määris lähenee loppuaan?

Edit: modeemi ja mokkula tuli kuten luvattua iltasella lähettifirman tuomana, kuten pitikin. Ja pikatestauksella mokkula pääsi 8 megaan nopeuteen, joten nelinkertainen nopeuden lisäys vanhaan verrattuna jees myös :)

8. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Onpa hyvä juttu. 0,5mbs liittymä 0e 6kk ajaksi.

9. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Ei hyvä juttu minulle, kun maksan ennestään siitä 24 kuukauden ajan vain 1 €/kk. Jos nyt otan tuon, niin 6 kk:n jälkeen en maksa enää 1 €/kk, vaan maksan normaalihintaa eli 4,90 €/kk.

Ei siis kannata säästää kuutta euroa, jos sen jälkeen menettää kolmekymmentäkuusi euroa.

10. k74982

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 800
    Yksi juttu mikä vaikuttaa ihan kivalta, on tuo ilmainen katselukortti.

Menin DNA Kauppaan ja hommasin Welhon TV kortin. Sen jälkeen aktivoin katselukortti 0€. Sain siis Welhon TV kortin tavallaan ilmaiseksi. Näkyy pari HD kanavaa ja yksi maksukanava (ns. kuukauden kanava).

Jaa tämä viestiketju