1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA asiakaspalvelu sukkaa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jupex, 14/8/03.

  1. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Soitin DNA aspaan laskusta ja tietty Soneran liittymästä(vahingossa) .... 4 euroa tuli extra laskua... ketuttaa tollanen. Etenkin kun DNA liittymän omaava känny oli vieressä :(

    Mikä siinä on että toisesta operaattorista soittaminen kustantaa.
     
  2. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ei kai se nyt asiakaspalvelun vika ole millään muotoa vaan omaa huolimattomuuttasi? Hinta on selvästi ilmoitettu, eikä ole ollut Sinullekaan epäselvää että puhelusi on maksullinen jos kerran harmittaa. Jos sillä olisi oikeasti kovinkaan suurta väliä, olisit varmasti vaihtanut tuohon dna-puhelimeen kesken jonotuksen.
     
  3. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    juu niin mutta kun soneralla on sama mistä soittaa eikä maksa sen kummemmin erikseen mitään.
     
  4. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Itse ajattelen tuon niin, että tottakai palvelunumeroon soittaminen maksaa. Operaattorit haluavat vain palvella omia asiakkaitaan ja tarjota näille ilmaisen soiton aspaan.
     
  5. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tämähän ei tietenkään ole dna:n huonoutta vaan soneran tarjoamaa "lisäetua".
     
  6. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Aivan ... siksi en luovukaan sonerasta kovin helpolla. Toinen Mihin DNA vois kiinnittää huomiota on henkilökunnan määrään aspassa. jokakerta saa varttitunnin jonottaa.
     
  7. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Olen muuten päässyt alle varttitunnissa DNAn asiakaspalveluun vain silloin kun on aluksi varoitettu siitä että saattaa olla ruuhka, silloin kun ei ole varoitettu niin on joutunut jonottaa kauemmin.
     
  8. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Ennätys taitaa olla 1,5 tuntia, kerkesin nukahtaakin välillä :D. En mä kitisiskään tosta puhelusta jos se olis jotain 5-7 minuuttia max. mutta kun puhutaan yli vartin ajoista niin joku mättää.
     
  9. Charlie

    Liittynyt:
    25/9/02
    Viestit:
    188
    Tykkäykset:
    0
    Voikohan DNA:lle ilmoittaa osoitteenmuutoksen sähköpostilla, vai pitääkö alentua soittamaan aspaan?
     
  10. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Tuo taitaa olla sellainen mikä toimii omadna:n kauttakin tälläkin hetkellä. En ole kyllä ihan varma.
     
  11. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Oli pakko ottaa tämä vanha topicci esille. Eilen teki mieli tietää mikä on DNA:n laskun summa. Kokeilin kortin palveluvalikon saldo-palvelua, joka antoi paluuviestiksi..."Palvelu ei ole käytössä, tämä viesti on maksuton" tiedotteen. Soitin aspaan klo 16 aikaan, 20 minuutin jontuksen jälkeen puhelu katkesi :p

    Soitin illalla klo 20.20 uudelleen, ja usean katkeamisen jälkeen pääsin sisään klo 23.10.

    Anteeksiantamatonta toimintaa. Olin jo valnmiiksi asennoitunut siihen että liittymä menee tänään kiinni. Kovin pahoitteli asiaa, muttei tehnyt mitään hyvittääkseen asiaa. Sanoi että mielellään pitäisi minut asiakkaana. Sanoin että joka asista saa tapella, ja että mä en jaksa enää.

    Soneran kanssa keskustelin kesällä laskutuksessa olevasta pikkufibasta, ja sain pari T-paitaa. Todella hyvää toimintaa. Nyt toinenkin liitymä tulee olemaan Sonera.

    Alkuperäistä asiaa sivutakseni:

    Entäs jos kadotan hupelimen + DNA kortin. Soitto aspaan toisella (soneran) kortilla. 3h jonotus ja liittymä kiinni. Kuka maksaa?
     
  12. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Tietenkin kyseisen liittymän omistaja/laskun maksaja. Eli 0800 numero siitä hyvä, että kaikista puhelimista/liittymistä täysin ilmainen soittajalle :)
     
  13. Jupex Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    23/9/02
    Viestit:
    2910
    Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    No more fighting

    Sonera alla ... bye bye DNA =D
     
  14. tomik

    Liittynyt:
    7/8/03
    Viestit:
    41
    Tykkäykset:
    0
    Jep. Vaihdan ite kanssa pois DNA:lta juuri noiden asiakaspalveluiden helvetinmoisten venailujen takia. No, ei se tietty koko syy ole. Mut esim. Semmonen tulee nyt mieleen, että ku likkakaveri vaihto tossa liittymää, niin DNA oli vaatimattomasti unohtanu kytkeä numeroon tulevat puhelut "pois päältä", eli kun joku soitti likkakaverille, niin ei "linja" ei tienny kumpaan operaattoriin puhelun kuului kohdistua! Soittaminen onnistui uudella liittymällä kyllä, mutta vastaanotto siis ei. Ja tämän korjaamiseen meni ~5h ! Lisäksi DNA:lla on sählätty laskutuksen kanssa jo varmaan puoli vuotta.

    Itellä vaihto DNA -> Cubio. Halvemmat hinnat. Ja tästä on kenenkään turha tulla soittamaan suutaan - Minunpa on liittymä ja soneraa en ota (törkeet hinnat).
     
  15. vh

    Liittynyt:
    15/12/02
    Viestit:
    522
    Tykkäykset:
    2
    Tuli poiketuksi dna:n nettisivuilla ja siellä sattui silmään tämmöinen julistus:

    "Muutoksia DNA Asiakaspalvelun palveluajoissa yöaikaan

    Asiakaspalvelumme palvelee kiireellisissä asioissa klo 23-7.

    Kiireellisiä asioita ovat: puk-koodin antaminen, verkkohäiriöiden ilmoitukset, palveluhäiriöt ja liittymien sulkeminen varkaustapauksissa. "

    Koskas tämä on sinne tullut??? Päiväsaikaanhan dna:n asiakaspalveluun ei pääse läpi ja yöllä sitten pitäs olla tärkeä asia! Todellista asiakaspalvelua siis...
     
  16. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Tuo on ollut niin kauan kuin minä muistan, eli ei kovin uusi juttu. Mutta miksi pitää sellasta liittymää, että tarvitsee jonotella asiakaspalveluun? Onneksi on valinnanvaraa :)
     
  17. Tinde

    Liittynyt:
    2/7/03
    Viestit:
    41
    Tykkäykset:
    0
    Miten teillä on sinne aspaan niin tärkeetä asiaa että pitää koko ajan soitella, ja ihan sen takia vaihtaa operaattoriakin? Siis mitä te sinne soittelette? :) Mä oon ite soittanu elämäni aikana kerran aspaan, sillonkin irtisanoakseni liittymän.
     
  18. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Dna:n asiakaspalveluun tai edustajan tukeen ei pääse läpi. Auvo heittää virheen: Järjestelmävirhe. Järjestelmässä tapahtui virhe.
    Faksilla ei saa lähettä sopimuksia

    *nostaa kädet ylös* Minä luovutan.
     
  19. Killerwhale

    Liittynyt:
    18/7/03
    Viestit:
    801
    Tykkäykset:
    0
    Kyllä se aurinko vielä sinullekin paistaa =)
     
  20. Kotkis Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/7/02
    Viestit:
    11124
    Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Lueppa hieman näitä tämän foorumin juttuja, niin ymmärrät. Dna:lle soittamisessa taitaa eräs yleisimpiä syitä olla laskutukseen liittyvät epäselvyydet. Ja nyttemmin numeronsiirtoon liittyvät ongelmat. (Pätevät varmasti myös muihin operaattoreihin ainakin jossain määrin.)
     

Jaa tämä viestiketju