1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

dna 041 vs. dna Vakio L dna Nettikaupasta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja lemon, 10/7/04.

1. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on edelleen tuo vanha riippa tapitettavana. Viimeaikoina vähän vaikuttaa siltä että dna olisi savustamassa dna041 asiakkaita vaihtamaan liittymäänsä toiseen. Hyvä esimerkki on että nyt tarjotaan kaikkille dna:n asiakkaille dna:n väliset puhelut 8 snt/min. Samainen hinta on ollut jo pidempään dna 041 -liittymissä. Soittaminen muihin matkaviestinliittymiin on sitten nykyisen vallitsevan hintatason pohjalta kova. Vastapainona taas lankaan soittaminen on edullista.

Nyt kuitenkin vielä voimassa oleva tarjous on pistänyt miettimään että kannattaisiko tehdä muutoksia. Tällähetkellä osittain työkäytössä oleva toinen liittymä pätkii vähän liikaa työpaikalla (lähin linkki talon toisessa siivessä ja itse ylimmässä kerroksessa toisen siiven toisella puolella). No, kuitenkaan se ei ole ensisijainen viestintäväline eikä numeroa ole annettu muille, siirto kylläkin käytän aina ajoittain. Edullisen minuuttihinnan vuoksi olen miettinyt että pitäisikö nykyinen tai tuo tapitusliittymä vaihtaa tuohon. Jos siirrän nykyisen niin tapitusliittymän voisi sitten siirtää sinne pätkivään. Pätkimistä ei tapahdu muualla tai ainakaan en ole sitä huomannut.

Joten kannattaako minun uudestaan avata liittymä paljon lokaa saaneelle dna:lle? Itsellä ei ollut muuta ongelmaa aikaisemmin kuin kuuluvuus, tapisusliittymän pohjalta sekin olisi jo parantunut, ja siirron jälkeen kyyhkyn saaminen hengiltä. Onko laskutusjärjestelmä myös dna 044 puolella yhtä varma kuin dna 041 puolella? Mitä etuja ja haittoja tuossa vaihtoideassa on? Alustavasti olen miettinyt että kk-maksu nousee, mutta ei ratkaisevasti tarjouksen ansiosta. Minuuttihinta halventuu kunnolla, mutta lanka kallistuu. Onko tuo järkevää, sillä pääosa yritysten numeroista muuttuu yhä useammin erityishinnoiteltuihin numeroihin? Numerosta en haluaisi luopua, sillä se on suhteellisen hyvä josta en kovinkaan äkkiä haluaisi luopua. Syy miksi en halua ottaa tuota tapistusta käyttöön on se, että juurikaan kukaan ei tiedä sen numeroa ja sen ilmoittaminen muille olisi taas turhauttavaa. Mitä muita järkeviä vaihtoehtoja olisi?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin itse vaihtaa syksyllä/jouluna dna Vakio L-liittymään. Nettikaupasta tilatessa saa pysyvästi ne kk-maksut puoleen hintaan (tarjous tällä hetkellä voimassa 31.7 asti.). Jos 14.8 mennessä tulisi kunnon puheaikatarjous (100 €) ja saa vielä dna:n väliset puhelut 8 cent/min, niin vaihto on varmaa. Päälle sitten vielä tietenkin dna rinki. Dna:n lisäpalveluvalikoima vastaa nyt omia tarpeitani ja minulla ei ole ollut koskaan ongelmia kuuluvuuden tai laskutuksen kanssa. Ainoa ongelma on, että eivät päivitä ulkomaanhinnastojaan ja matkustan kuukausittain maailmalla.

3. SYS 49152 Vieras

Savustusta, millä tavalla? Enpä ole sellasta huomannut, noita tarjouksia en kokis savustamiseks...eri juttu jos alkavat tyrkyttämään vaihtoa...tosin mikä ettei jos numeron saa pitää ja suunnilleen samat hinnat...mikä ettei siinä tapauksessa.

Jaa tämä viestiketju