1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Displex Protector

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Apa, 23/10/06.

1. Apa

Tykkäykset:
    0
    Kellään mitää kokemuksia kyseisestä "ihme" kalvosta?

Ite tilasin tuota mut en ole vielä laittanu, kun on vielä uutuuttaan kalvo puhelimessa.

2. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika monellakin, jos foorumin "displex" -hakutuloksia on uskomista.

3. Apa

Tykkäykset:
    0
    En tarkota sitä kiillotusainetta vaan itsekorjaantuvaa kalvoa. Pikasella silmäykselle siintä ei ollu kellään kokemusta..

4. vekkuli

Tykkäykset:
    0
    Jos jollain on kokemuksia, niin tunnustakoon välittömästi! Lähinnä mua kiinnistaa kalvon asennus? Onko helppo asentaa jääkö helpolla ilmakuplia? Mulla on ollut toisen valmistajan kalvoa ja aina siihen on jokunen pienehkö ilmakupla jäänyt. Muutaman kerran on jäänyt niin paljon että asennus on pitänyt tehdä uudestaan ja tietty uudella kalvolla.

5. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos joku tarttee noita näytönsuojakalvoja niin mulla olisi noita. Ovat ohuita ja eivät jätä liimajälkiä. Hinta 5e sisältää 3 kalvoa postikuluineen. Kympillä saa 6. Yksityisviestillä voi ottaa yhteyttä jos haluaa kalvot.

6. Zane

Tykkäykset:
    0
    Koetin asentaa, kuplia jäi useita, kuplien poisto ei onnistunut, kalvo roskiin, bye bye kymmenen euroa. En asenna enää.

Voi olla vikaa asentajassakin, mutta itse en suosittele.

7. Pippin

Tykkäykset:
    0
    Joo ei ole kyllä hyviä kokemuksia. Ilmakuplia jäi tosiaan kalvon alle eikä niitä saanut millään pois. Helvetin vaikeaa varmasti saada hyvin asennettua. Mailia lähti takaisin puhelinkauppa.comiin että haluan joko rahat takaisin tai uutta tilalle.

8. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Käyttäkää sitä tahnaa, se on parempi, ei sovellu kyllä kaikkiin malleihin... Naarmut lähtee pois ja syvempiä ei suojaa mikään kalvo tai korjaa.

9. sndls

Tykkäykset:
    0
    Kyllä itse ainakin voin lämpimästi suositella tuota kalvoa. Ollut puhelimessa noin 4kk ja nyt hieman reuna irronnut. Aluksin näytti siltä että ilmakuplia jäi hieman mutta ne ikäänkuin katosivat ajan kuluessa. Taitaa olla aika paljon asentajasta kiinni pysyykö kalvo hyvin. Itse suosittelen xD

10. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Itse teen mieluummin niin että otan jonkun pienin kangaspussin, joka on mahdollisimman ohut, ja pidän luuria siinä kun taskussa.. Viimeksi käytin ohutta pussia joka tarkoitettu digikameralla tai jotain... Ei tartte sählätä minkään kalvon kanssa, mutta koko puhelimen pysyy naarmuttomana..

11. kaapu

kaapu

Tykkäykset:
    0
    Tuossa pussissa ainoa ongelma on jos puhelinta käyttää paljon, niin voi olla turhauttavaa kaivaa pussista aina.
    Mutta tämä Displex kuulostaa hyvältä. Naarmuuntumattomuustaakuuksi annetaan 2 vuotta. Jos tuo yksi kalvo kestää noin kauan todella niin laitanpa tilaukseen samantien.

12. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Totta, mutta toisaalta pussi suojaa koko luuria eikä vain näyttöä...

13. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Kyllä ainakin minun kokemukseni tuosta töhnästä ovat aivan susia. Ei tee sitten ei yhtään mitään, vaikka kuinka antaa vaikuttaa ja kuinka hinkkaa. Tänään viimeksi kokeilin taas tuota töhnää, ja ihan sama kuin olisi vaikka räällä pyyhkinyt ruutua. Täysin turha ostos aikoinaan.

14. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Se on niin käsittämätön väite ettei mitään rajaa. Mulla on sitä vieläkin, ilmeisesti se ei vaan sovi jonkun käteen niinkuin ei sivellinkään, kaikista ei maalareita tule. Mutta se on tosi, ihan kaikkiin materiaaleihin se ei käy. Se tulee vain kokemuksen myötä.

Mä olen siitä aikanaan isojakin lööppejä kirjotellu, kuinka sitä tulisi käyttää. Pelkkä ohje, hinkkaa, on perseestä. Katsotaas... jos löydän sen. Voit verrata sitten omiin kokeiluihin.

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=15589&page=2&highlight=displex

Löytyi... Katso tuolta mun jutut kummaltakin sivulta, jos huomaat jotain eroa kuinka itse teet... Voisi olla apua. Se on jännää kamaa, kautta 2000 luvun joko porukka osaa, tai ei osaa. Usein syy on mielestäni siinä, ettei tiedetä mikä sillä tuotteella on ideana, siis miten se toimii ja mihin. Se tuote on saatava hioutumaan, se tietty kosteus, nihkeys sielä pitää säilyttää kokoajan.

Laita myös mallia ja merkkiä puhelimesta tms mihin sitä olet kokeillu, joku saattaa tarttua juttuusi ja olla tehnyt sen. Asia putkahtelee sillontällöin esille.

15. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    No eipä töhnän käytössä eroavaisuuksia näyttänyt löytyvän, ja ihan ohjeen mukaan olen sitä myös käyttänyt. Nokiat 6170, 3200, 8310, rannekellon lasi, tietokoneen monitori ja printterissä oleva näyttö. Näihin kaikkiin olen useampaan kertaan tuosta töhnää kokeillut, vailla minkäänlaista vaikutusta!
    Kaippa sitten tuo minun tuubi sisältää jotain aivan muuta kuin mitä pitäisi olla, jos se tosiaan on niin ihme ainetta, mitä siitä on sanottu.
    Sylki ja paidan kulma tekee paremman jäljen, ja on ilmaista :DJoten sellaiset ovat minun kokemukseni.

16. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Huoh! ;)) noo sitte kokeilet sitä ja jos ei onnistu, ei sitte millään muullakaan... ;))

17. Kirffes

Kirffes

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Huawei Nexus 6P
    Itselläni on ollut kyseinen kalvo käytössä N73:ssa noin puolen vuoden ajan. Kalvo on pysynyt kirkkaana ja naarmuttomana. Samoin on pysynyt erittäin hyvin paikallaan.

Täytyy kyllä sanoa että asentaminen on tarkkaa kuin kirpun n*****, "milli pieleen...". Eli vinoon menee heti kun mahdollista ja kupiliakin saa erittäin helposti. Mutta jos malttaa rauhassa mitata oikean kokoiseksi ja huolella kohdistaa niin saa kyllä rahoilleen vastinetta.

Jaa tämä viestiketju