1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Digikamera, mikä?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Hattori Hanzo, 29/1/03.

1. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Eli hakusessa olisi digikamera n. 200- 300e hintaluokassa.
    Jos joku vois suositella jotain...

Sais olla n. 2M tarkkuus
    Digitaali zoomi ja säädettävä valotusaika.
    Webkamera toiminnosta ei olisi haittaa...

2. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Canon PowerShot A40, vaikka hinta menee vähän yli. Speksit ja hinta.

3. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaa aika passelilta, kiitos vinkistä!

4. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  5. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  6. taleppi

Tykkäykset:
    0
    Vinkkinä, että expert (tampereella) myi canon powershot A40+64mt muistikorttia hintaan 299€
    Pidän erittäin halpana.

Tosin gigantin toiminta lupaus: jos jostain saat halvemmalla niin me myydään vielä halvemmalla (suunnilleen näin) pätee myös tässä, eli eikun giganttiin...

7. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu tuo näyttää jo kameralta! ;) Ja siinä on oikea (optinen) zoomi eikä vaan digizoomi.

Tuo oli kyllä todella hyvä tarjous! Ja se lisämuisti on melkein pakko hankkia, vakio 8 megan kortti ei riitä mihinkään.

EDIT: Haluaako joku ostaa käyttämätöntä 8 megan Canon CF-korttia? ;)

8. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Pitääkö toi Gigantin lupaus vain Tampereella? Siis jos sanon Oulun gigantissa että Tampereelta sais tähän hintaan niin pitääkö heillä tiputtaa hintaa??

Ja näytti tuolla gigantin sivuilla olevan Kodak CX4300 3.2MP, 2*digizoom, 16MB muisti (sisäinen)
    Onko kellään kokemusta? hintaa oli 269e

9. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Muistaakseni tuo systeemi todettiin laittomaksi ja Gigantilla ei enää ole tuota.

10. tane

Tykkäykset:
    0
    Ainoastaan tuollaisen tarjouksen mainostaminen on kiellettyä, Gigantti saa edelleen myydä ihan niin halvalla kun haluaa. Toimii kuulemma käytännössäkin, myyjät tiputtavat hintaa jos joku paikkakunnalla myy samaa tavaraa halvemmalla.

11. taleppi

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllä toimii käytännössäkin, sillä itse hain juuri tuon powershotin A40 joulukuussa hintaa oli gigantissa silloin muistaakseni 355€
    Ensiksi koitin tietenkin tingata ja sitten kun myyjä ei suostunut kysyin, että, onkos se hinnanalennus homma edelleen voimassa ja hän sanoi, että kyllähän se on.
    No sanoin sitten, että hintaseurannassa tuon kamera on kyllä halvimmillaan 342€ (Smartit) No myyjä siihen, että hän käy katsomassa netistä.
    Hetkenpäästä hän tuli takaisin hintaseurannan hinnat printattuna mukanaan ja sanoi että oikeassa olet ja myi kameran minulle 340€

Kuittiin tuli muuten merkitä: "Hintakilpailu Smartit 342€"

Palautin muuten ton kameran 26 päivän jälkeen ostosta kun olin ensin ottanut sillä lomakuvani espanjasta ja patteritkin olivat ihan tyhjät (toinen gigantin hyväpuoli: 30vrk palautusoikeus ilman syytä)

Eli aina melkeimpä kannattaa mennä giganttiin kun on jotain ostamassa. Ja ei tää ei ollut mikään mainos vaan käytännön vinkki =)

12. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Tuohon hintaluokkaan erittäin varteenotettava kamera.
    Tai pistä 200e lisää ja -> HP 812.

Itse painiskelen juuri noiden kahden mallin/(hinnan) välillä.

http://www.hp-expo.com/fi/fin/products/pcphotography/q2146a.html

13. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Eli jos menen oulun giganttiin ostamaan canon powershot A40+64mt muistikorttilla ja sanon että tampereen expert möi hintaan 299 niin saanko mä oulusta väh. samaan hintaan?

14. KLF

Tykkäykset:
    0
    Veikkaisin että tuotetta pitäisi olla edelleen saatavilla kyseiseen hintaan sekä kyseinen hinta pitää kyetä jotenkin todistamaan, netin kautta tai lehti-ilmoitus näyttämällä.

15. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Itse ostin pari viikkoa sitten verkkokaupasta Canon A40:n ja olen tyytyväinen. Sain poljettua hintaa MBNetin hintaseurannan ansiosta 29e yhdellä sähköpostilla =). Maksoin 343e itse kamerasta. Mukaan tietty Vikingin 128Mb kortti, CaseLogin:n DS2-laukku ja Lanmarin 1800mAh akkupatterit. Anttilasta hain Unriossin UltraSuperGigantFast-laturin ja 2000mAh akkupatterit. Kameralla saa hyviä kuvia, vaikkakin punasilmäisyyttä esiintyy todella monissa kuvissa (huolimatta punasilmäisyyden estosta).

16. Sami

Tykkäykset:
    1
    Jep, juuri näin. Myös kilpailevan liikkeen kirjallinen tarjous kelpaa.

17. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
  18. am_tiainen

Tykkäykset:
    0
    Mikä Expert?

Tampereella näyttää olevan aika monta expert liikettä, kun kävin www.expert.fi sivuilla ja valitsin tampereen toimipaikat. Niin että kummassa oli se kyseinen tarjous, Sähkötaso vai Konepisteen ketjussa? Ja missä liikkeessä tarkalleen?

Jaa tämä viestiketju