1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Desiren USB tethering / wifi hotspot luotettavuus

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja torben, 29/11/10.

1. torben

Tykkäykset:
    0
    Käytössä on Desire, ja usein tarvetta jakaa puhelimen kautta nettiyhteys PC:lle. Olen käyttänyt sekä USB:n kautta jakamista että 2.2 version mukana tullutta wifi hotspot toimintoa, mutta molempien luotettavuus on sangen surkea. Joskus jako voi toimia tunnin, toisinaan taas minuutin jonka jälkeen puhelimen joutuu uudelleenkäynnistämään.

Onko muilla vastaavia ongelmia ja onkohan tähän paikkausta olemassa? Onko muilla Android-luureilla samaa ongelmaa?

2. mkio

mkio

Tykkäykset:
    1
    Itse tässä nettiliittymän siirtymistä odotellessa olen myös käyttänyt wifi hotspottia kotona ja muuten tosiaan toimii hyvin mutta joskus pätkii tuhottomasti. Itse olen varmistanut hotspotin asetuksista että verkko pysyy aina pystyssä vaikkei käyttöäkään olisi ja muutenkin mutta joskus jää vain "H":n alle palamaan nuoli ylöspäin eikä mitään tapahdu. Tähän auttaa sitten joko verkkoasetuksista vaihto GSM/WDCMA-moodista vaikka pakotettuun pelkkään WDCMA-moodiin tai puhelimen bootti... Sangen ärsyttävää..

Mitä itse olen pystynyt asiasta kaivamaan tietoa, vaikuttaa siltä että Android 2.2 päivitys Desirelle saattaa aiheuttaa ongelmat, normi-Androidillehan tuli pieni päivitys, joka kuuleman mukaan on korjattu tuota hotspotin toimintaa - tätä vain HTC ei ole vielä kääntänyt Desiren Senselle...

Jaa tämä viestiketju