1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Desire HD kaiutin ongelma.

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Spoq, 4/1/11.

1. Spoq

Tykkäykset:
    0
  2. nakkifakiiri

Tykkäykset:
    0
    Mulla heittää välillä soittoäänet soimasta kokonaan. Tämä 2.2.1 päivitys oli kyllä ihan täys susi. PRKL

3. Madcos

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei enää kuulu mitään ääniä koko laitteesta 2.2.1 päivityksen jälkeen.

4. touk0

Tykkäykset:
    0
    Sama ongelma vaivasi vaimon puhelinta, pikaisella guugletuksella maailmalta löytyi neuvoja tähänkin pulmaa.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1024246

Eli USB-liitin kuvittelee jonkin autosarjan tms. olevan kytkettynä puhelimeen. USB-johto siis paikoilleen ja a'vot ongelma poistuu =)

5. touk0

Tykkäykset:
    0
    No niin eihän se ihan pelkästään tuolla antamallani ohjeella onnistunut :/ No jatkoin kuitenkin tutkistelua ja keksin ongelmaan ratkaisun (joka toimii ainakin toistaiseksi).

Latasin marketista sovelluksen nimeltä Car Dock Settings ja asennettuani sovelluksen poistin ruksit jokaisesta kohdasta. Nyt kumpikaan aiemmista ongelmista ei ole uusiutunut, eli Navigation-sovellus käynnisty omia aikojaan päälle ja kaiutin ei mene päälle puheluun vastatessa tai puhelua tehdessä.

Toivottavasti tämä "korjaus" on toimiva

6. detonatorFIN

detonatorFIN

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD, Saunalahti
    2.2.1 päivitys? Mulla ei ole ikinä ollut puhelin toiminnon kanssa ongelmia. Tietenkin on aina laitekohtainen. Suosittelen lataamaan sen 3.12.405.1 päivityksen, missä tulee Sense 3.0 ja Android 2.3.5.

Ylläoleva päivitys, puhelimen resetointi ja uusi 16Gb class 10 muistikortti sisään niin oli kuin aivan uusi puhelin <3

Jaa tämä viestiketju