1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DealExtreme, pitäisi ostaa härpäkettä mutta en käytä paypalia :(

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Badbull, 13/8/08.

1. Badbull

Tykkäykset:
    0
    Moro, pitäisi tuolta DealExtremestä ostaa vähän härpäkettä kännyy, mutta kun itse en todellakaan luota paypaliin, vaan alertpayhin.. So, voisiko joku ystävällisesti ottaa yhteyttä jos omistaa paypal tilin, niin voisi ostaa omalla tilillä minulle tavarat, ja minä lähettäisin rahat sinulle? Täysin pöhkö idis?

Terv. Arto Heino

2. Peppokani Vieras

Terppa Arto.

Kyllä tuohon PayPalliin kannattaa luottaa. Minulla ei ole koskaan sen kanssa ollut minkäänmoisia ongelmia. Ja sen kautta Dealextremestäkin tullut tilattua useamman kerran tavaraa

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Moi Artsi,

PayPalille ääni täältäkin, kerran oli vähän ongelmia erään eBay-myyjän kanssa, niin PayPal hoitti siististi rahat minulle takaisin. Eli ihan asiallinen firma on kyseessä.

4. JPW™ Vieras

Itseltäkin löytyy PayPal tili ja luotan siihen täysin. Sitä kautta saa rahat aina takaisin.

5. Badbull

Tykkäykset:
    0
    Juu :) Itsellä tosi paskamainen kokemus tosta paypalista (ikävä kyllä) En viitsi sitä nyt täällä paljastaa ;D

Mutta asia kunnossa :)
    Voi lukittaa..

6. Tege

Tege

Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    Kaikki
    Siellä käy ainakin Visa suoraan ja samalla kyllä käy OP:n Visa Electronikin joten eiköhän muutkin E-kortit käy.

7. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    No kyllä. Riskihän tuossa pysyy sinulla koko ajan, tuskin kukaan niin pöhkö on että tilaisi sinulle ja odottaisi maksua sinulta kunnes sinä olet tyytyväinen.

8. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Itse ainakin voisin tällaista välitystoimintaa harjoittaa, edellyttäen luonnollisesti ennakkomaksua tänne päin ja kohtuullista välityspalkkiota.

9. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Joo, sullehan tuollainen olisi riskitöntä. Jos ei luota PayPaliin, miksi luottaisi välikäden kautta. No joo, aloittaja lienee jo lopettanut aiheesta.

10. Peppokani Vieras

Aloittaja on todella lopettanut. Tilasin tavarat hänelle niinkuin piti, mutta maksua niistä en ole vieläkään saanut. En edes vastausta viesteihin. Tyhmäja hyväuskoinen kun olin ja en ottanut ennakkomaksua. Lupasin jopa niin, että en ota sentin pyörylää välityspalkkiota.
    Onneksi tavaraa ei ollut kuin 40€ arvosta. Ja eiköhän tuosta GSM-signaalin blokkaajasta huuto.netissä saa omansa takaisin, koska niinkin omituisesta härpäkkeestä on kyse.

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Oliko syy tuossa laitteessa miksi aloittaja halusi tilata anonyymistä, tosin se ei selitä miksi on sen jälkeen kadonnut, tai ehkä joku on valistanut laitteesta.

12. Peppokani Vieras

No tuskin on. Tuossa se mesessä on joka päivä ja kirjoituksista päätellen joku keskenkasvuinen kloppi ;)
    Myös osoitteet jne tiedossa, eli tuskin mistään pankkiryöstäjästä on kyse.

Jaa tämä viestiketju