Dbrand

kaBu

- - -
Palaute - 100%
50   0   0
Reaktiopisteet
4497
Puhelinmalli
iPhone
Niin se voi olla muilla luureilla. Mulla tuli kaks samanlaista, kun ei tähän 5T:en saa pelkän takaosan peittävää vaan on aina ne reunatkin. Ja aina yhtä vittumaisia asentaa 😄
aa okei. meinasinkin tos et voi tietty olla eriluureil eri tilanne. iphoneen tulee tosiaan se pelkkä takakuori ja toisen fullfitti. ei kans riitä hermot sen asentamiseen :D

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Ihan mielenkiinnosta kyselen täällä, ku en löytäny ketjua kaikille skineille. Mulla on se slickwrapsin nature nahkaskini takana. Laitetaanko nahkaskini suoriltaan liiman kanssa kiinni, vai tuleeko nahkan ja liimapinnan välissä olla jonkinlainen paperi? Rupesin nyt miettimään ku mulla skini on pysyny hyvin kiinni, mutta nyt nahkan ja luurin välissä oleva "paperi" näkyy välistä. Kulmasta ku otin kiinni nahkaa, ni tuntuis irtoovan paperista. :D liekköhän töhöilly ja tunkenu jonki ylimäääräsen paperin kanssa tän skinin kiinni, vaikka hyvin pyssyyki 😂😂

AlpinaD10

Goldmember
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
2019
Puhelinmalli
S10+
Ihan mielenkiinnosta kyselen täällä, ku en löytäny ketjua kaikille skineille. Mulla on se slickwrapsin nature nahkaskini takana. Laitetaanko nahkaskini suoriltaan liiman kanssa kiinni, vai tuleeko nahkan ja liimapinnan välissä olla jonkinlainen paperi? Rupesin nyt miettimään ku mulla skini on pysyny hyvin kiinni, mutta nyt nahkan ja luurin välissä oleva "paperi" näkyy välistä. Kulmasta ku otin kiinni nahkaa, ni tuntuis irtoovan paperista. :D liekköhän töhöilly ja tunkenu jonki ylimäääräsen paperin kanssa tän skinin kiinni, vaikka hyvin pyssyyki 😂😂
Se paperi mikä siltä pilkistää kuuluu siihen skiniin, se on se liimakerros. Ainoa ylimääräinen paperi mikä siinä on, on se liiman oma suoja mikä pitääkin repiä pois ennen kuin voi edes liimata.

Voi olla, että se nahka on kiinnitetty huonosti siihen liimapintaan ja siksi se voi revetä pois. :unsure:

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Se paperi mikä siltä pilkistää kuuluu siihen skiniin, se on se liimakerros. Ainoa ylimääräinen paperi mikä siinä on, on se liiman oma suoja mikä pitääkin repiä pois ennen kuin voi edes liimata.

Voi olla, että se nahka on kiinnitetty huonosti siihen liimapintaan ja siksi se voi revetä pois. :unsure:
Joo, näin ajattelinki. Tuossa pari kuvaa :D
Screenshot_20190911-131628_WhatsApp.jpg

Screenshot_20190911-131611_WhatsApp.jpg

AlpinaD10

Goldmember
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
2019
Puhelinmalli
S10+
Joo, näin ajattelinki. Tuossa pari kuvaa :D
Katso liite 93778
Katso liite 93779
Epäilen vahvasti laatuongelmaa tuossa skinissa. Kannataa laittaa slickwrapsille kuvat ja palautetta, saattavat hyvittääkin.

Minulla oli S9+:ssa musta vastaava ja se kyllä pysyi ihan mallikkaasti kiinni. Lopulta päätin ottaa sen pois ja senkin jälkeen liimapinta kyllä lähti nahan mukana pois.

MrKi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
15   0   0
Reaktiopisteet
113
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Aiemmin OP3T:ssä oli mulla sama ongelma, alkoi kulmista kuoriutumaan. En muista korvasivatko uuden vai ei, mutta ihan "normaali" ominaisuus tosiaan.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Aiemmin OP3T:ssä oli mulla sama ongelma, alkoi kulmista kuoriutumaan. En muista korvasivatko uuden vai ei, mutta ihan "normaali" ominaisuus tosiaan.
Onneks tää pysyy edelleen normaalisti kiinni ku painaa paikoillee. :)

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
6010
Puhelinmalli
OnePlus 5T
Omassa kolmosessa ei kuoriutunut, mutta nahkan reunat tosiaan meni ajan myötä sen verran "kasaan", että se liimapaperi näkyi vähän sieltä alta. Sinänsä kai aika väistämätöntä eikä itseä pahemmin häirinnyt.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Revin tuon nahkalärpäkkeen helevettihin. Huomenna mennään luuri nakuna ja katotaa illemmalla sit jaksaako/haluaako skinin takakuoreen. Kaks on valmiina jo oottamassa, ku tilasin kerralla sillon useemmat. Kumpi käyttöön? 🤗
20190915_222451.jpg

Top Bottom