1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Datayhteyden automaattinen katkaisu?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja johniemi, 17/12/08.

1. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Elikkä nyt luurina SonyEricsson Xperia, jossa WM 6.1. Aikaisemmassa luurissa (HTC TytnII) oli WM 6.

TytnII:ssa nettiyhteys katkesi järkevästi itsestään muistaakseni 1 minuutin idletyksen jälkeen tai sitten silloin kun taustavalo lähti pois (taustavalossa oli siis asettamani timeout 1min)... eli pointti on se, että TytnII:ssa datayhteys lähti kuitenkin pois järkevästi eikä jäänyt taustalle syömään akkua.

No, miten tämän saa tehtyä nykyisessä luurissani? En vaan löydä Xperiasta sitä valikkoa vaikka se varmasti jossain erittäin helpossa paikassa onkin.

2. shaft

Tykkäykset:
    0
    Valikosta ei varmaankaan löydy, mutta vaihtoehtoja on joko rekisterimuokkaus tyyliin http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=268397 tai vaikka Advanced Configuration Tool, jolla saa säädettyä kaikkea mahdollista. Tuo aikakatkaisu saattaa toimia vaihtelevalla menestyksellä, itse en käytä, koska Java-sovelluksissa yhteydet ei toimi sen jälkeen ollenkaan. Luurina tosin Omnia.

3. johniemi

Tykkäykset:
    0
    OK, tuo taustavalon mukaan sammuva datayhteyden katkaisu ois siis kätevin vaihtoehto... se ainakin toimi Tytn:issä mainiosti. Mitenhän sen saisi toimimaan tässä? Mulla oli useita registry editejä Tytnissä ja joku asetusten muokkausohjelmakin mut kun en enää muista oliko tämä niiden kautta saatu parannus vai mistä.

4. teemupi

Tykkäykset:
    0
    Oletko jo löytänyt ratkaisua? Yhdistyykö datayhteys takaisin kun taustavalo syttyy?

5. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Ei ole löytynyt kun en ole joutanut edes etsimään :( Mut sen verran vielä selitän että mulla tosiaan TytnII:ssä oli niin että datayhteys katkesi aina kun puhelin meni pois päältä eli NÄYTTÖ sammui (siis pelkkä näytön TAUSTAVALON sammuminen ei vielä tätä aiheuttanut)... miksi tätä "näytön" täydellistä sammumista nyt sanotaankaan Win Mobile termein mut kuitenkin ymmärrätte varmaan.

Toimi hyvin, eli mulla oli se näytön sammumisen timeout 2 minuuttia eli jos oli netti päällä ja mitään nappia ei painanut kahteen minuuttiin niin yhteys katkesi ja piti käynnistää se uudestaan manuaalisesti tai sulkea ja käynnistää selain. Hitto kun vaan muistais miten tuon sain silloin aikanaan asetettua Tytn:iin...

Jaa tämä viestiketju