1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

data-kaapeli ongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja 123456789, 16/4/05.

1. 123456789

Tykkäykset:
    0
    mikä on vikana s65:sessa ku ei toimi usb-kaapeli ja tietokone kesenään johto toimii ja mobile phone manger on asennettu mutta siinä ohjelmassa lukee että ei kytkettyä puhelinta mikä voi olla vikana ku en ole keksiny mitään???

2. JokinPaha

Tykkäykset:
    0
    Harvinaisen selkeästi kirjoitettu viesti muuten...

Onko koneessasi nVidian nForce-piirisarja ja siten myös nVidian USB-ohjain? Itselläni ja tiettävästi monella muulla ollut sama ongelma. Vika korjaantuu ostamalla erillinen USB-sovitin kortti.

Itse tiedustelisin sitä miten saan datakaapelin toimimaan kannettavassa jossa on juuri nVidian piirisarja? Tähänhän ei saa erillistä sovitinta...

3. 123456789

Tykkäykset:
    0
    eli mitä niinku pitäis tehhä?? ostaa semmonen vai?? ei mulla muuten ole kanttavaa

4. 123456789

Tykkäykset:
    0
    eli mitä niinku pitäis tehhä?? ostaa semmonen vai?? ei mulla muuten ole kanttavaa

5. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Siis onko sulla noi nVidiat mitä toi JokinPaha luetteli? Ensinnäkin oletkos asentanut ne kaapelin ajurit?

6. 123456789

Tykkäykset:
    0
    en tiiä niistä nVidiasta mutta ajurit on asennetty.Mistä sen sen näkee onko se nvidia asennnettu??

7. JokinPaha

Tykkäykset:
    0
    Suomenkielisessä XP:ssä
    Mene Ohjauspaneeliin, tupla klikkaa siellä Järjestelmää ja avautuvasta ikkunasta mene välilehdelle Laitteisto. Paina Laitehallinta nappia ja avautuvasta ikkunasta valitse Järjestelmälaitteet. Järjestelmälaitteiden alle avautuu lista järjestelmälaitteista (no way ;)

Ja sama englanninkielisessä XP:ssä:
    Mene Control panel:iin, tupla klikkaa siellä System ja avautuvasta ikkunasta mene välilehdelle Hardware. Paina Device manager nappia ja avautuvasta ikkunasta valitse System devices. System devices:in alle avautuu lista järjestelmälaitteista

Jos tässä listassa on yksikin maininta nForcesta silloin tietokoneesi emolevyllä on nVidian valmistama piiri joka huolehtii mm. USB porttien toiminnasta.

Olettaen tietysti että käyttöjärjestelmäsi on Windows XP

Ja jottei jäisi epäselväksi niin aiemmin minulla oli sama ongelma PÖYTÄKONEESSA johon ostin erillisen (VIA:n piirisarjalla varustetun) kortin. Tällä tilanne helpottui. Mutta kannettavaan kun ei PCI-korttia niin vain asennetakaan joten ongelmana on nyt KANNETTAVA.

8. JokinPaha

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju