1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Data Exhanger ei löydä puhelinta (C55)

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -harri-, 22/2/03.

1. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Eli mikähän voisi olla ongelmana, kun Data Exhanger ja se softan päivitys (14) ei löydä puhelinta? Mobile Master kyllä löysi. Asennin se Java Enablerin, mutta ei toimi silti. Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä ku pitäs toimia mutta ei toimi. Olen asentanut monesti sen Data Exhangerin uudelleen mutta aina ku yritän käynnistää sitä niin valittaa että puhelinta ei löydetä. Voiskohan auttaa jos asennan nuo datakaapelin ajurit uusiksi (Siemenssin USB kaapeli). Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Auttakaa kuka kehtaa, varmaan muillakin on samoja ongelmia.

2. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    2 kertaa sama topicci..?

3. nicke

Tykkäykset:
    0
    on _yllätys yllätys_ sama ongelma.

4. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoinen juttu miten se ei kaikilla suostu toimaan. Itselläni ovat toimineet sekä java enabler, softapäivitys(18), että Data Exchange.

5. nicke

Tykkäykset:
    0
    niin on. Onneksi sentään javaenablerin tapainen, java aktivator toimi mulla (toivottavasti).
    Näkeekö muuten jostain, että onko java enabloitua? Vissie kyllä toimii, logoja ja soittoääntä voi siirrellä (minulla on siis vielä se demo-versio siitä), mutta se toimi kyllä ennen javaaktivaattorin asentamistakin.

Vai, onko siis fw18ssa java aktivoitu jo valmiiksi, club-siemensin foorumilla puhuttiin muuta.

6. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Joo hommasin sen VisSien kokoversion (älä kysy mistä) ja voihan sillä jotain tehä, mutta ei voi siirtää Javaa edelleenkään... :( Mutta mulla ois siinä pikku ongelma, kun yritän siirtää soittoääntä niin se pysähtyy (se siirto) aina samassa kohti, siis tietyn ajan kuluttua, oisko jossaki asetuksissa säätö millä sitä jotain ajotusta (vai miten se sanotaan) vois säätää pidemmälle, koska siitä tuossa on minun käsittääkseni kyse.

7. nicke

Tykkäykset:
    0
    ai ei voi siirtää javaa.. No voihan kakkeli.
    Eiköhän siihen kuitenkin tule jotakuta päivitystä, että voisi siirtää javaa.. tai ainakin toivottavasti tulee, ja pian.

8. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    No voehan vitalis!!!!

Eihän tuo toimi muillakaan tuolla vakionarulla perkele!! On kyllä perseestä.

Joo eli tämän topicin vois pistää vaikka lukkoon ja avaimen heittää vaikka sinne vitalikseen...

9. nicke

Tykkäykset:
    0
    oh shit..
    Mulla siis eilen alkoi toimimaan tuo javaenabler ja des, mutta tänään, kun menin formatoimaan kännykän, lakkas toimimasta!!! NOOOOO. Onkohan javan "enablointi" mennyt pois formatoinnin kanssa (siis ku painaa mobile -linkkiä oikealla napilla, tulee semmone valikko, jossa lukee "format".)? Javaenabler sanoo, kun painaa start, että: "Run time error '8005': Port allready open". Mikä neuvoksi?

10. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Mitäs kaikkea tuo formatointi heittää puhelimesta pois? Kaikki soittoäänet vai lisätyt ainoastaan ? Tekstiviestit, nro:t jne ?

11. nicke

Tykkäykset:
    0
    ei se heitä ku ne ladatut soittoäänet, javasovellukset ja kuvat (ei puhelimen omia ems -kuvia). Pikkuinen pettymys tuo formatointi, luulin että sillä lähtee kaikki soittoäänet ja kuvat. Do, eihän ne vie tilaa ku 22kb (formatoinnin jälkeen muistia jäljellä ~354kb).
    Sain muuten tuon DESin toimimaan (fiuuuuuh) asentamalla sen uudestaan.

12. arike

Tykkäykset:
    0
    Tökkii

Ei toimi Data Exhanger, eikä Java Enableri. VisSie on ainoo mikä pyörii, mutta on aika onneton.
    Onko joku saanut Data Exhangerin toimimaan ME:ssä?

Jaa tämä viestiketju