1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DAP-accelerator

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja rip, 30/11/02.

1. rip

Tykkäykset:
    0
    Nopeuttaako DAP , tai muutkaan oikeasti latausta gprs:n kautta?
    Mielestäni aivan turhia mainosten kerääjiä! Jos DU-meter näyttää 5,6 kb (mikä sekin on 1 kb enemmän kuin IE:n oma lukema!) dataa ei voi tulla enmpää millään?

2. Onni

Tykkäykset:
    0
    Eipä nuo taida varsinaisesti nopeuttaa, mutta jos lataus jostain syystä katkeaa niin DAP, FlashGet ynnä muut latausagentit osaavat jatkaa katkenneesta kohdasta eikä latausta tarvi aloittaa alusta. Tuo tietenkin sillä edellytyksellä että serveri tukee sitä. Ainakin isompia tiedostoja imuroidessa tuosta on paljon hyötyä hitailla yhteyksillä.

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    kyllä tuo ainakin modeemilla nopeuttaa huomattavasti... DAP toimivin ja noputtavin mitä tiedän...

4. Onni

Tykkäykset:
    0
    No joo, tuo olikin ihan puhdas arvaus ettei se nopeuttaisi, mulla kun on aina päällä tuo FlashGet. Pitääpä varsin joskus testata onko siinä mitään eroa.

5. Parzi

Tykkäykset:
    0
    Mulla kokemusta, ja pakko sanoa että nopeuttaa..dataa tulee tasaisemmin..Ennen mulla oli kiinteä 2mbit yhtes LAN, ja tolla sai mukavasti koko kaistan itselle (siis DAP) mut sit piti luopua siitä:( nyt on GPRS...toi Download Accelrator on ihan toimiva silläkin, sillä saa nopeuden "jopa" 5,5 kt /sek...Ennen ku oli 2mbit, tuli katkaistua kaikki imuroinnit, jos ne oli alle 100kt /sek..mikään ei riitä. Nyt on iloinen jos nopeudessa on yhden kilotavun kasvu!:(

Jaa tämä viestiketju