1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

D500 edukkaasti eBaystä

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Das Handy, 9/5/05.

1. Das Handy

Tykkäykset:
    0
    Ostin D500:n Itävallasta yksityishenkilöltä. Nyt puhelin on ollut käytössäni viikon verran ja hyvin toimii Saunalahden liittymällä.
    Puhelin on kunnoltaan, voisiko sanoa, uudenveroinen. Läppä liikkuu jämäkästi, ei naarmuja tahi kolhuja.
    Puhelinta avatessa tulee näkyviin logo (e-Plus.de tai jotain). Varmaankin aikaisemman omistajan operaattori. En tiedä sitten onko kännykästä poistettu kyseisen operaattorin SIM-lukitus...

Hintaa tälle kännykälle tuli 270 € (+11 € postitus Itävallasta). Sisälsi retail-pakkauksen lisäkaiuttimineen ja nappikuulokkeineen. Ja tämä jamppa hoiti toimituksen rivakasti, kolme päivää!!

Osto tapahtui eBayn kautta ja rahat lähetin suoraan myyjän tilille EU-maksuna omalta tililtäni. Tämä tilisiirto on muuten maksuton.

eBayssä tätä D500-mallia myydään ympäri Eurooppaa hintahaarukassa 250-300 euroa. Useasti myyjä myös hyväksyy maksun Paypalin kautta.
    Saattaahan tämä eBay-ostelu olla arpapeliä, mutta itselläni ainakin tuntuu käyneen tsäkä. No, pientä vinkkiä käytettyä puhelinta halajaville...

Itse pääasia ja kysymys: Puhelimen softaksi ei voi valita suomea. Mistä se löytyisi "auf Finnisch" ja pystyykö sen itse asentamaan jotakin piuhaa pitkin tietsikalta? Kiitos!

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse myin juuri viime viikolla vielä omaa suomi d500:sta joka on suomesta ostettu ja uusimmalla viime maanantaina ilmestyneellä softalla niin 300euroon joten eipä tuo nyt mikään häikäisevän edullinen ollut

3. Das Handy

Tykkäykset:
    0

No, ei ole paha hinta tuo pyytämäsi 300.
    Häikäisevä ja häikäisevä... On tuossa vielä suuri hinnanero liikkeestä ostettuun.

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mut uus on aina uus, jos käytettyä ajatelee niin ei ne suomi puhelimet paljoa tosta 300eurosta kalliimpia käytettynä ole

5. Das Handy

Tykkäykset:
    0
    Onneksi sai vaihdettua tuon saksan kielen pois valikoista. Ei tuo englanti kielenä tuossa puhelimessa muuten haittaa, mutta tekstareihin olisi kiva saada ääkköset mukaan.
    Vai tarviiko vain tekstata tyyliin: nykaenen, haemaelaeinen...

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    laita tekstari kieleksi saksa...sit saat äät ja ööt

7. Das Handy

Tykkäykset:
    0
    No voi mua yksinkertaista! Siinähän se. ÄääääääääääääÖöööööööööö.
    Kiitti Mäksä.

8. Alice In Chains

Tykkäykset:
    0
    Oon itsekin ostamassa ebaysta Samsungia(e330). Kavin tossa asken liikkeessa katsomassa kyseista luuria ja myyjan kanssa katottiin ni, ei ole suomenkielta valikossa. Asustelen siis Englannissa. Kyssari kuuluukin, saako briteista ostettuun kapulaan jotenkin suomenkielen? Helpottaa varmasti jalleenmyyntia Suomessa joskus tulevaisuudessa...

9. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    Samsungiin saa päivitettyä huollossa kielen kuten myös kaikkiin muihinkin suomessa myytäviin kapuloihin.

Samsung 40e, Motorola 20e, SE n. 15-30e, Nokia n. 15-40e

Edit: joskus saattaa saada kielen päivitettyä myös ilman veloitusta ;)

Jaa tämä viestiketju