1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

D.N.A gprs jumittaa ja pätkii vaasassa?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Parzi, 18/12/02.

1. Parzi

Tykkäykset:
    0
    Niin eli mulla on Siemens s45, en oo muuttanu mitään asetuksia tms, käyttis on winME. IP paketin koko on small, oon todennu sen nopeimmaks (576). Mutta siis asiaan. Eli ennen yhteys toimi tasaisesti 5 kt sek, nykyään se on kokoajan max 4kt sek? ei nouse millään sen yli. Lisäksi alkanu pätkiä yhteys. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Asun siinä linja autoaseman lähellä..Jos siellä on alkanu olla ruuhkaa tms verkossa

2. osmo

Tykkäykset:
    0
    Olen itse huomannut viime viikkoina, että yhteys hyytyy varsin usein päivisin. Yhteys ei varsinaisesti katkea, download-nopeus vain menee nollaan. Kyllä se vähän ärsyttää kun joutuu katkaisemaan yhteyden, laittaamaan puhelimen pois päältä ja takaisin päälle ja sitten ottamaan yhteyden. Pahimmillaan päivisin yhteys pysyy vain puoli tuntia, öisin taas yhteys ei katkea koskaan ja pysyy tasaisesti ~5kt/s. Tämä ongelma alkoi esiintyä vasta viikko tai pari sitten.

Laitteeni: R600, win XP, usb-kaapeli
    Asun Helsingissä

3. Jusu

Tykkäykset:
    0
    Olen havainnut saman ongelman. Asun myöskin Vaasassa lähellä bussiasemaa. Luulisi ettei olympiakorttelissa ole kovinkaan paljoa Gprs-käyttäjiä, koska voasin kämpissä on se kiinteä yhteys.

Jaa tämä viestiketju