1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Cyber-Blue USB-sovittimen ongelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Harald, 7/3/04.

1. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Elikkä tuommoinen dongle on koneessa kiinni ja siihen yhteyttä ottaa SE Z600. Mutta mikä avuksi, kun joka kerta yrittäessäni yhteyttä koneen ja puhelimen välille tulee vikailmoitus "Your local bluetooth device was not detected" tai jotai tuollaista. Sit ku sovittimen käyttää irti ja laittaa takaisin, niin aina toimii. Vika ei siis ole iso, mutta aika kiusallinen koneen sijoittamisesta johtuen. Neuvoja?

2. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
  3. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Ajurit pitäis kyl olla ihan kohdallaa, ku mulla oli ensin ajurt joiden kans myyjän mukaan on ollu paljon ongelmia. Sain uudet ajurit joilla se alkoi toimia edes noin. Mistä mä voin nähdä sen version? Ei tuon sivun "download"- kohtakaan anna ku linkin webmasterin mailiin.......

4. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
  5. hanhiemo

Tykkäykset:
    0
    Oma Epoxin Donglekin pitää välillä irroittaa ja laittaa kiinni kun kompuutteeri ei tajua että siellä joku mokkula möllöttää, en tiedä sitten vaikuttaako 5m jatkojohto... Onneksi ei tapahdu kovin usein niin minua haittaa. Jooh eipä tästä mitään apua kyllä ollut :/

6. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Z600 lähti huoltokeikalle, mut kokeillaan uudestaan ku se tulee... Kiitokset vinkeistä.

7. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa

Jaa tämä viestiketju