1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CX75 ja "saunalahti" -teksti

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Juikki, 4/9/05.

1. Juikki

Tykkäykset:
    0
    Eli saako tuota millään pois? Peittää ikävästi taustakuvan. Paljon olen foorumilla olevia ohjeita lueskellut, yhdellä ilmeisesti melkein onnistuin, mutta tuli virhenäppäily eikä sitten enää onnistukaan.

2. _s4_

Tykkäykset:
    0
    mulla on ollu kans sama ongelma mutta sen sain ratkastua niin että tein koneella paintilla ihan pienen mustan pisteen ja siirsin puhelimeen ja pistin logoksi näin pitäisi onnistua...!

3. Puukala

Tykkäykset:
    0
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=43098&highlight=
    Tuollain pitäisi onnistua, riippuu siitä onko tuossa CX75:sessa color skinejä. Minulla on C65 ja siinä käytän tuota konstia koska muuten sitä ei taida saada pois.

4. Juikki

Tykkäykset:
    0
    Kiitosta vaan, tuo toimii. Harmi vaan että lähtee kello ja päiväys samalla. Läpinäkyvää gif-kuvaa olen logona kokeillut, ei auta. Mutta tuota mustaa pistettä voisi myös kokeilla..

5. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Joo, kello ja päivämäärä kyllä lähtee pois, mutta kelloa katson sellasella konstilla että kun näppäinlukko on päällä, painan punaista luuria pohjassa niin että taustavalo menee päälle, sitten näpäytän punaista luuria uudestaan, sillain kello näkyy siinä. Nyt kun olen tottunut että kelloa ja päivämäärää ei näy siinä "alkuruudussa" niin mielestäni se on vaan hyvä niin jää taustakuvalle enemmän tilaa ja näyttö näyttää isommalta.

Jaa tämä viestiketju