1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CX70 vs M65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Yoko, 9/12/05.

1. Yoko

Tykkäykset:
    0
    Olen ajatellut joululahjakseni jompaa kumpaa; CX70 tai M65. Ominaisuuksiltaan nuo taitavat olla aika samanvertaisia? Joten kumpaa noista suosittelisitte, Onko toisessa enemmän vikoja tms?

2. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Jos tarvitset iskun-, roiskeveden- ja pölynkestävää puhelinta, niin kannattaa valita M65, jos et niin suosittelen CX70, koska se on pienempi.

3. Yoko

Tykkäykset:
    0
    Niin eihän tuo iskun, pölyn ja roiskeveden kestävyys ole niin tärkeää sillä eihän puhelinta ole lyömäaseeksi tarkoitettu. Olenkin ollut enemmän CX70 puolella.

4. Hoosianna

Tykkäykset:
    0
    Olin jo tilannut cx70 puhelimen verrkokaupasta, mutta seuraavana aamuna löysin m65:n kaupan tiskilta, niin otin sen ja peruutin tilaukseni verkkokauppaan.
    cx70:ssä on push to talk, jota ei m65:ssa ole, mutta tekeekö sillä sitten paljoa on oma asia.

5. Henkka-91

Tykkäykset:
    0
    sinuna olisin jättänyt ostamatta sen m65, koska siinä on ilmaantunut minulla ja monilla muilla tutuilla ongelmia, kuten sammuilut puhelimen jumittuminen viestien lähetys ongelmat jne :I

6. Johnny99

Tykkäykset:
    0
    Ei tuo M65 kyllä ole mitenkään kestävempi kuin muutkaan puheimet. Oma puhelin otti pienen vaahtokylvyn, siis pelkkää vaahtoa ei vettä pohjalla, ja hyytyi samantien. Kun puhelin avattiin sieltä oli murtunut jossain vaiheessa kaksi niitä ruuvikiinnityksiä joten ei ihmekään jos ei mitään kenää kestänyt. Paska mikä paska!

7. Henkka-91

Tykkäykset:
    0
    Ja minulla meni paskaksi tällä lailla: Känny oli taskussa, Känny kolahti rappukäytävän kaiteeseen ja kuulu vitunmoinen rusahdus; känny oli paskana >:E ja korjaus ois maksanu 141€

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Itse ottaisin noista kahdesta CX70:n. Molempia käyttäneenä (ja CX70 on vieläkin) oon sitä mieltä, et CX70 on paljon mukavampi käyttää.

Jaa tämä viestiketju