1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

cx70 - todella outoa käyttäytymistä

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja heddy, 10/11/05.

1. heddy

Tykkäykset:
    0
    puhelimeni on nyt pari kertaa jumiutunut kun olen kirjoittanut tekstaria. se ei jostain syystä tahdo tehdä mitään; sitä ei voi edes sulkea punaisesta luurista. kun olen ottanut akun kokonaan irti puhelimesta niin se teksti jää ruudulle näkyviin. (??!!) miten tämä voi olla mahdollista? ja kun olen laittanut akun takaisin niin se on hitaasti häipynyt näytöltä. siis aivan outoa. olisiko kenelläkään ongelmaan nimeä? pitäisikö päivittää?

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuttu juttu, Cx65 tekee myös samaa aina välillä. Yleensä tekee tuon jumiutumisen pari kertaa peräkkäin, jonka jälkeen toimii normaalisti. Tuota tapahtuu kyllä todella harvoin..

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei mun CX70 tee mitään tuollaista.. Ei oo koskaan tiltannut kesken tekstarin kirjoituksen. Muutaman kerran on tiltannut, kun on netissä surffaillut, mut muuten on ollut täysin tiltitön..

4. juhapar

Tykkäykset:
    0
    Kerran teki minullakin S65 vastaavan tempun. Jumittui täysin tekstareita poistaessa. Taustavalokin jäi päälle. Kokeilin soittaa puhelimeen. Soi iloisesti, mutta ei pystynyt vastaamaan. No otin akun pois vaan ei sammunut ennen kuin ~ minuuttien kuluttua. SW on 16. Kannattanee päivityttää?

5. weetabix

Tykkäykset:
    0
    Täällä murheenkryyninä on myös CX70. Täysin pakasta revitty puhelin alkoi heti jumiutumaan kesken käytön ja sammuili itsekseen. Jos puhelin jumiutui, sen sai sammumaan virtanapista. Ei muuta kuin puhelin huoltoon ja kahden ja puolen viikon odottelun jälkeen korjaus oli valmis. Oli kuulemma 'prosessori vaihdettu'.

Ja arvatkaa toimiko puhelin? ei tosiaan! Tällä kertaa puhelin myös teki uusia temppuja mm. jumiutui kuvaustilaan. Viewfinder toimi normaalisti, mutta kuvaa ei pystynyt ottamaan saati puhelinta sammuttamaan virtanapista. Ja kun akun repi irti puhelimesta, näyttö kyllä sammui mutta kuva ikäänkuin jäi näyttöön (kuten muutamalla edelliselläkin). Ja puheluiden aikana puhelin saattoi seota ihan täysin, vastapäähän kuului vain ihme ujellusta ja rasahduksia.

Ei taida auttaa mikään muu kuin pyytää rahat takaisin. En enää rupea odottelemaan uutta kahta ja puolta viikkoa.

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei kai se puhelinliikkeen vika ole? Tuskin antavat rahoja takaisin.

Jaa tämä viestiketju