1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CX65 synkronointi

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Gecko, 13/11/04.

1. Gecko

Tykkäykset:
    0
    Olen uusi, melkein onnellinen CX65:n omistaja. Pitkän taistelun jälkeen sain Mobile Phone Managerin tunnistamaan luurini, mutta kalenterin synkronointi ei onnistu. Sehän pitää tehdä puhelimen kautta, ei MPM:n, vai? Ongelma vain on se, että luuri haluaa tietää kotisivut, salasanat yms. vaikka niitä ei tarvita. Jossain on varmaan joku eri komento millä Outlook-synkronointi tehdään, mutta missä?

Kiitos etukäteen...

-G-

2. Juniori

Tykkäykset:
    0
    Virallista tapaa saada tuo synkronointi toimimaan en tiedä, mutta itse olen saanyt CX65:sen synkronoinnin toimimaan asentamalla Siemens S55:sen data suiten, itse asiassa riittää että siitä valitsee asentaessa vain tuon synkronointiominaisuuden (eli XTND Connect PC). Tätä kautta Outlookiin tulee valikko nimeltä Synkronoi, minkä avulla saa tiedot synkronoitua kun puhelimesta on infrapunayhteys kytketty päälle.

Ja tuota S55:sen data suitea ei näy löytyvän valmistajan suomenkielisten sivujen kautta, mutta tästä linkistä se löytyy kohdasta PC Software and Drivers.

Tämä on tosiaan hieman epävirallinen tapa, mutta hyvin on toiminut. Toivottavasti tästä oli apua, kysy jos jäi jotain epäselväksi.

Jaa tämä viestiketju