1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CX65:n joystick hajos :(

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jake79, 25/1/05.

1. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    niin tuossa räppäilin puhelinta niin yht'äkkiä jäi toi joystickin nappi käteen... eikä se enää pysy vaikka paikoilleen sen laittaisi... eli tais tulla ekaa kertaa mun kohdalle se että huoltoon joutuu siemens :(

vois tuon kyllä itekin vaikka liimata mut mielummin huollossa korjautan... meneeköhän pitkäänkin huollossa? onko muilla hajonnu toi jöystick?

tämä puhelin oli esittelymallina ollu liikkeessä mistä ostin niin voi olla et siksi meni rikki ku sitä oli ihmiset näpeltäny ties miten...

toinen juttu mikä on vaivannut on se että akku kestää mulla jotain 2 päivää... mikä ei minusta ole kyllä paljoa kun olen näytön valonkin säätäny 20%:aan ja en mielestäni ihan hirveänä puhelinta käytä... mites muilla on toi akku kestänyt?
    olisiko pitänyt uutena ladata tuota akkua se 16tuntia? mitä aikoinaan sanaoivat et pitää puhelimelle tehä uutena(niillä nihm akuilla)... minä latasin tätä vain joku 6 tuntia ku piti töihin lähteä...

mut joo tällaista...

2. iekki

Tykkäykset:
    0
    kaverin pikku veljellä jäi kanssa cx:än joysticki käteen, no eipä siinä muuta kun huoltoon vaan meni siinä semmoset pari viikkoo. Itelläni kestää akku vain 2-3päivää, mutta se saattanee johtua kovasta käytöstä

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuinka vanhoja puhelimia olivat?

4. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    juu

mun puhelin on ollut kohta mulla kuukauden... nyt se on siis huollossa ja toivottavasti saisin sen pian takaisin ku tilapäispuhelimeksi sain C60:n ja se on aikas huono...näppäimissä mitään tuntumaa ja muutenkin...ei juuri viitti tekstareita tuolla naputella...

tää mun cx65 oli ollu näytteillä eli sitä oli ihmiset rämpänny liikkeessä et voi olla et sen takia toi joystick ei enää kestäny tai jotain...

5. kontti

kontti

Tykkäykset:
    2
    Ilotikku on edelleen tukevasti paikallaan ja akku on nyt parhaimmillaan kestänyt 8+ päivää...

6. tipera

Tykkäykset:
    0
    Joystikki meni rikki eilen, joten kestihän se puoli vuotta. Eli nappula on haljennut, jonka johdosta se ei pysy kiinni itse "keinukytkimessä". Tämä nappulahan on irto-osa, jonka voisi laittaa vaikka kotona, jos näitä olisi saatavana jostain.
    Tietäisikö joku mistä muualta saa näitä osia kuin Siemens huollosta? En viitsisi laittaa viikoiksi puhelinta huoltoon yhden nappulan takia.

7. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    jees

sain puhelimen huollosta, eli kesti viikon siellä toi napin vaihto ja oli ne softankin päivittäneet et nyt toimii toi kuvanmuokkausohjelmakin... eli suht. nopeaa toimintaa huollolta ku vertaa esim. nokiaan...

Jaa tämä viestiketju