1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Cx65 joysticki hajos ja kuluvien osien takuu menny umpee!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja EliaZ, 23/1/06.

1. EliaZ

Tykkäykset:
    0
    Jep, eli tuo joysticki hajos ja putos tähä lattialle ja katos ku pieru saharaa. Mut kaikista ikävin juttu on se että noiden kuluvien osien takuu on menny umpeen! :(

EDIT: Oikeestaan mun piti vielä kysyä että tietääkö kukaan myydäänkö noita joykkareita ja jos myydään niin missä?

2. MrX

Tykkäykset:
    0
    Kyllä uskoisin, että se takuuseen menee. Käy vaikka Powermill:ssä kysymässä viitsisikö joku tökätä uuden nupin siihen paikoilleen. Kun kirjoitat puhelimen mallin ja IMEI:n paperille valmiiksi, niin voivat kirjata työn sitten kun kerkeävät.

Ja jos ei mene takuuseen, niin kaipa sieltä semmoisen voi ostaa.

Oletan tietysti, että siitä hajosi se pelkä nuppi, eikä itse joystick katkennut tms.

3. EliaZ

Tykkäykset:
    0
    Joo pelkkä nuppi hajos että kyllä käyttää voi mutta täytyy myöntää että on aika vaivalloista :/

4. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lasketaanko muka joystick kuluviksi osiksi? Jos näin on niin sain itse huollon ainakin ilmaiseksi. En tiedä missä huollossa puhelimeni tosin oli, mutta itse sain koko joystickin vaihdon takuuseen vaikka se 6kk oli umpeutunut jo.

5. Webziz

Tykkäykset:
    0
    Omasta CX65:sesta hajos tatti, ja akun kiinnitykset. Pistin verkkokaupan takuuseen. Ei ole kuulunut mitään, mutta luulis, että ainakin tuo akun kiinnitys on laskettavissa ei-kuluvaksi osaksi.

Reportoin sitten kun powermillin ja taas verkkokaupan kautta on mobiili tehnyt comebackin taskuuni.

6. mal

Tykkäykset:
    0
    CX70 ja joystick otti ja katkesi. Ilman sitä on hankala käyttää. Tosin inhottava puoli on siinä kun takuulappu on hukassa ja huoltoon tarvitsisi lähettää. Puhelin on ostettu kesäkuussa 2005.
    Mitenhän ton kanssa pitäisi nyt toimia. Joystickia siihen ei saa kuin huollosta.
    Nimim. Muutossa hukkuu papereita.

7. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En usko että saat akun kiinnikkeitä takuuseen. Tuppaa kaikista Siemensin akuista napsahtamaan tuo kiinnike poikki.

Vie liikkeeseen, pitäisi koneelta nähdä takuu. Tai luurisi myyjältä voi käydä kyselemässä saisiko heiltä uutta lappua.

8. Hyvis

Tykkäykset:
    0
    Re: Cx65 joysticki hajos ja kuluvien osien takuu menny umpee

soitin maahantuojan huoltoon ja sieltä voi kyllä tila, maksavat jotain 50 senttiä kappale. tosin yksityisille eivät myy mitään kuin postiennakolla. sanoivat huollosta sitten myöhemmin kun soitin tässä kuukausien päästä, että se on sellainen osa jonka voivat lähettää ilmaiseksi kun niitä on mennyt niin paljon kunhan ilmoittaa puhelimesta imein ja valmistuskoodin (esim T6 akun alla olevassa lätkässä). ihmeellistä kyllä, nappi oli sellainen jota en minä ainakaan saanut kunnolla toimimaan. tietty jos lähetät puhelimen huoltoon, se kestää jotain pari viikkoa siellä.... mutta silti toimivan puhelimen mielummin pitää.

9. matskupupu

Tykkäykset:
    0
    Re: Cx65 joysticki hajos ja kuluvien osien takuu menny umpee

kannattaa käydä kysymässä tuolta puhelin liikkestä vaan samantapasia kännyköitä missä on se joustikki että ne ottaisi sen nappulan sellaisesta puhelimesta mikä on ollut näytillä eli siinä ei ole sisältöä.. itse joduin pulittamaan myyjälle 1e. napista.. muuten olisi maksanu 17e. tehtaalta tilatessa

Jaa tämä viestiketju