1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CX65 ja dna

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Janba, 4/7/04.

1. Janba

Tykkäykset:
    0
    Jep eli ongelmia CX65 gprs ja mms asetuksien kanssa.
    Jos joku vois heittää noille molemmille DNAn tarkat asetukset tänne, kun ittellä menee hermot kun ei toimi vaikka mitä yrittääis.

2. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Eikös siellä ole ne valmiina? Jos ei, www.dnafinland.fi löytyy asetukset.

3. Kynot

Tykkäykset:
    0
    Heitä se DNA mäkeen! Niiin paska liittymä ettei oo todesta! Ei kuulu missään ja laskut tulee ja menee miten sattuu!!! En suosittele kellekkää DNA:ta!

4. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Tästä aiheesta keskustellaan tuolla "Operaattorit" osiossa. Ja kuten olen useaan otteeseen täällä todennut, laskutus yms. ongelmat ovat mennyttä, nyt homma toimii.

5. Kynot

Tykkäykset:
    0
    No mä vaihan ainaki ihan niin nopeesti ku vaan ehin liittymän pois! Dna:lla niin huonot kuuluvuudet ettei kiinnosta olla asiakkaana nillä.
    Semmonen esimerkki vielä, että duunissaki(varasto) on niin mukavaa ku ei saa kukaan muhun, tai mä keneenkään yhteyttä ellei mee ulos rakennuksesta...kaikki muut töissä olevat kyllä puhuvat kännykkään siellä, mutta ei Dna liittymän omistajat.

6. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Paska mäihä. Meidän mökillä ei toimi Sonera, "kaikki muut mökillä olevat kyllä puhuvat kännykkään siellä, mutta ei Sonera liittymän omistajat".

7. Kynot

Tykkäykset:
    0
    Dna kuuluis kaupungissaki aina normaalisti, mutku ei niin ei! Pätkii sillon tällön, välillä ei kuulu ollenkaan ja sitä rataa...ennen dnata ku oli radiolinja ni ei ollu mitään ongelmii minkään kanssa, vaihanki nytte tollaseen firmaan missä homma pelaa eikä tarvii miettii tulee lasku vai ei, vai tuleeko kaks laskua vai jonku toisen lasku..saanu tarpeeks noista!
    En jaksa tänne alkaa listaamaan miten tuperiä asiakaspalvelussakin dnalla ollaan, mutta on semmosia kokemuksi niistä ettei ne varmaan oo ees oikeita ihmisiä siellä, on nimittäin niin vajaata toimintaa.

8. ak72

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Heh aika sattuma, mulla oli taannoin dna:n liittymä ja olin menossa kaverin mökille käymään. Kuinkas ollakaan eksyin vähän ja aloin soittamaan kaverille että mitenkäs sinne mökille pääsikään. Kas kummaa luuri sanoi että ei kenttää... siinä sitte ihmettelin että voi hemmetti mites tästä selvitään, ei muutaku ajamaan 10km takaspäin maantienvarteen nii alko kenttä löytyä. Että semmosta... Soneran kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.

9. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Joko on asetukset kohdillaan?

10. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Tää on nyt ihan OT, mutta kuten sanoin, nykyään homma toimii. Typeriä asiakaspalvelussa? Mulla on jääny todella paska maku Soneran aspasta silloin kun sen asiakas olin, ja nykyään sekä RL:n että Soneran aspasta. Aina kun koitan kysyä jotain numsiin liittyen, he yrittävät tehdä asian mahd vaikeaksi. Kummia firmoja kun asiakaspalvelun henkilöt ottavat yhden liittymäasiakkaan menetyksen niin henk.kohtasesti että pitää ruveta puhelimessa arvostelemaan mun myyjätoimintaa. LOL!

11. huuhaa

huuhaa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    dna asetuksista

Eli alla listaa dna:n antamista asetuksista mikäli jollain yhä ongelmia (en tarkistanut joko dna:n sivuilla nämä ovat saatavissa kun aloin kirjoittamaan, mutta silloin ei ollut kun itse tappelin näiden kanssa eli...).

Itse en CSD asetuksia ole laittanut koska en halua käyttää wappia datapuhelinyhteydellä, muutoin edellämainitut asetukset on itselläni. Edellämainittujen lisäksi olen laittanut luuriini dna Internet -profiilin jossa:

APN: internet
    Käyttänimi: (tyhjä)
    Salasana: (tyhjä)
    DNS1 217.078.192.078
    DNS2 217.078.192.022

Aspassa tosin sanottiin ettei DNS asetuksia tarvita puhelimeen, mutta kun alussa oli ongelmia niin koitin laittaa samat jotka löytyvät tietokoneelta dna-gprs asetuksista ja toimii ainakin mulla noin. Ehkä toimis ilmankin kun ongelma nyt ratkaistu dna:n päässä, mutta mitäpä sitä toimivia asetuksia muokkaamaan.. :)

12. jayb_

Tykkäykset:
    0
    Löytyisiköhän Saunalahdelle mistään noin tarkat asetukset? Itse en ole löytänyt suoraan Siemens CX65:lle meneviä.

13. Zamu

Tykkäykset:
    0
    Oli sama ongelma mut näin ratkes mulla: haet gprs ja mms asetukset siemensin sivuilta teksiviestillä http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,fi_fi_0_63700_rArNrNrNrN,00.html ja hyväksyt ne, sammutat puhelimen ja avaat niin pitäs toimia! Tietenki pitää olla perusGPRS ja MMS-palvelu kytketynä DNA:lta.

Jaa tämä viestiketju