1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

cx-65 ja dca-510

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja seppov4, 4/5/05.

1. seppov4

Tykkäykset:
    0
    viitsisikö joku kertoa, mitä pitää laittaa päälle puhelimesta ja mitä tietokoneesta että sais siirrettyä esim. soittoääniä tietokoneesta puhelimeen,mieluimmin aika tarkasti, en ole vielä ihan ns. nörtti. cx-65 ja dca-510. tietokoneeseen on ladattu kaikki tarpeellinen. kiitos.

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. seppov4

Tykkäykset:
    0
    tietokone ilmoittaa aina, että yhdistä puhelin pc,hen. pitääkö puhelimeen lisätä joitakin ns. asetuksia,tai käynnistää joku ohjelma.

4. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos mpm ei tunnista puhelintasi pitää sinun vaan käynnistää mpm uudelleen tai irroitella puhelinta kaapelista ja laittaa kiinni uudelleen ja odottaa. Kyllä mpm sen joskus tunnistaa. Määritä puhelimellesi sitten online-nimi (mpm kysyy ensimmäisellä kerralla kun puhelin tunnistetaan) niin ohjelma tunnistaa jatkossa puhelimesi nopeammin. Ja muista, että mpm on aina käynnistettävä taustalle jos siirrät tietoja puhelimeesi. Foorumia selaillen ja hakua käyttäen löydät kyllä lisää ohjeita.

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei mun ainakaan tarvitse laittaa mpm:ää taustalle.. :) Jos avaa vain tuon Phone Explorerin, niin sillä voi kopioida ja liittää tiedostoja puhelimen ja koneen välillä. Mun mielestä se on paljon nopeampaakin kuin mpm:llä.

6. seppov4

Tykkäykset:
    0
    alampa yrittään, jos onnistais. kiitos.

7. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin tietenkin toimii myös PE (PE= resurssienhallinta ja mpm auki), mutta itse avaan mpm:n vaan taustalle ja avaan itse resurssienhallinnan. Mpm kun on taustalla niin voi siirtää puhelimeen tietoa aina ja voi sammuttaa resurssienhallinnan välissä. Kun jättää mpm:n taustalle voi taas alkaa siirtämään tavaraa käynnistämällä rh:n eikä tarvitse odotella kun PE "tunnistaa puhelinta" uudelleen.

Ja mitä mpm:iin tulee niin eihän sillä niitä kuvia ym. kannata siirtää vaan suoraan resurssienhallinnasta käsin tai PE:lla, jotka ovat sama asia. Mutta joka tapauksessa PE ja mpm käynnistyvät ainakin minulla lähes yhtä nopeasti, joten samapa kummalla 'tunnistutat" ensiksi puhelimen :) Mutta JuhaK, eihän sullakaan toimi puhelin pc:llä, jos et ensiksi "tunnistuta" puhelintasi PE:lle tai mpm:lla eli et voi suoraan mennä resurssienhallintaa selailemaan puhelimen tietoja? Eli mpm pitää olla taustalla, tai vaihtoehtoisesti käynnistää aina PE joka kerta kun siirtää.

Edit: mainittakoon vielä, että PhoneExplorer on mpm:n osa eli se tulee mpm:n mukana.

8. seppov4

Tykkäykset:
    0
    ei tunnu löytyvän yhteyttä puhelimen ja tietokoneen välillä, tietokone kyllä aina pitää pienen äänen kun yhdistää piuhan koneeseen tai ottaa sen pois, mutta siihen se jää.oisko vielä jotain neuvoja tai jotain tarkistettavaa minulla. kiitos.

9. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käy jossain liikkeessä kännysi ja kaapelisi kanssa niin tarkastavat siellä,että puhelin ja kaapeli toimii.

10. seppov4

Tykkäykset:
    0
    vaikuttaasko se kun kaapeli ei ole alkuperäinen siemens-kaapeli.

11. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saattaapi hyvinkin vaikuttaa. Jos ostit kaapelin kaupasta uutena niin käy viemässä takaisin ja vaihda Siemensin alkuperäiseen.

12. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No siis, mä vaan laitan puhelimen kiinni tietokoneeseen ja klikkaan tuota PhoneExplorer-kuvaketta ja alan sitten kopioida ja liittää tiedostoja. Sehän kyllä taitaa avautua siihen resurssienhallintaikkunaan.. Mut siihen MPM-kuvakkeeseen en koske, kun se käynnistyy niin hitaasti. Tuo PhoneExplorer käynnistyy kahdessa sekunnissa ja puhelin tunnistuu sen avaamalla, joten suosin sitä.. :)

13. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni PE ei aukea kahdessa sekunnissa vaan menee 37sek ja mpm 34sek, joten kyllä mpm ainakin minulla aukeaa nopeammin eikä tarvitse joka siirtokerralla odottaa tuota 37sek jos pitää mpm auki. Aukeaako sinulla muka vain 2sek? Taitaa olla kone aika tehokas verrattunu omaani? :D

14. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No siis, jos mä nyt avaan tuon PhoneExplorerin, niin ei sen avautumisessa taatusti mee kahta-kolmea sekuntia enempää. Sitten laittaa johdon kiinni ja puhelin tunnistuu. Se on nopeaa.. :) Mut ei kyllä tasan johdu tästä mun kivikautisesta tietokoneesta (1000 mhz). Tiedä sitten mistä... :)

15. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No on mulla kyl tehokkaampi kone joten ei siitä johdu ainakaan. No eipä tuolla nyt niin väliä.. :)

Jaa tämä viestiketju