1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CWM Uuden PC:n Rekisteröinti

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja matti.p, 14/3/10.

1. matti.p

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Tuli ongelma jota ei Nokia osaa ratkaista tai ei ainakaan anna neuvoja pyynöistä ja soitoista huolimatta. Ostin uuden PC n kun entinen sanoi työehtosopimuksen irti. Uudessa on Win7 mutta kun yritän mennä musiikkikauppaan tulee ilmoitus PC.täsi ei ole rekisteröity. Siinä sitä sitten ollaan. Ei osiota mistä rekisteröidä uusi pc eikä nokiassa osata neuvoa. Tili tiedoissa näkyy että olisi viellä vajaa vuosi aikaa "ilmais musiikkiin". Osaako kukaan neuvoa ?

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    5. Käyttöä koskevat säännöt

Rekisteröidyt laitteet

Voit rekisteröidä yhden (1) yhteensopivan henkilökohtaisen tietokoneen (”PC”) ja yhden (1) Comes With Music -laitteen Palvelun käyttöä varten (yhdessä ”Rekisteröidyt laitteet”, kumpikin erikseen ”Rekisteröity laite”)

Uusien Rekisteröityjen laitteiden rekisteröiminen ja Comes With Music -sisällön palauttaminen laitteeseen

Jos ostat uuden yhteensopivan Nokia-mobiililaitteen tai yhteensopivan PC:n tai jos rekisteröidyssä Comes With Music -laitteessa tai PC:ssa on tekninen vika, voit palauttaa lataamasi Comes With Music -sisällön ja/tai vaihtaa Rekisteröidyt laitteesi seuraavalla tavalla:

PC: Rekisteröity PC voidaan vaihtaa toiseen kolmen kuukauden välein sekä Palvelujakson aikana että kahden vuoden ajan Palvelujakson päättymisen jälkeen. Tällöin voit ladata sisältötiedostot ja/tai jo lataamasi Comes With Music -sisällön toistamiseen tarvittavat digitaaliset avaimet uudelleen ja/tai siirtää aiemmin ladatun Comes With Music -sisällön uuteen rekisteröityyn PC:hen Comes With Music -laitteestasi.

Comes With Music -laite: Rekisteröimääsi Comes With Music -laitetta ei voi vaihtaa Palvelujakson aikana. Palvelujakson päättymisen jälkeen rekisteröity Comes With Music -laite voidaan vaihtaa kolmen kuukauden välein kahden vuoden ajan, jolloin voit siirtää lataamasi Comes With Music -sisällön PC-laitteestasi uuteen rekisteröityyn laitteeseen ja/tai voit ladata sisältötiedostot ja/tai aiemmin lataamasi Comes With Music -sisällön toistamiseen tarvittavat digitaaliset avaimet uudelleen.

Huomaa, että kahden vuoden aikana sen jälkeen, kun Palvelujakso on päättynyt, voit vaihtaa joko rekisteröidyn PC:n tai Comes With Music -laitteen kolmen kuukauden välein alkaen ensimmäisestä vaihdosta, mutta et voi vaihtaa niitä molempia saman kolmen kuukauden jakson aikana. Kun olet vaihtanut rekisteröidyn PC:n tai Comes With Music -laitteesi, oikeutesi käyttää Comes With Music -sisältöä edellisessä PC:ssä ja Comes With Music -laitteessasi vanhenee, ja sellaisen sisällön käyttäminen edellisessä PC:ssä tai Comes With Music -laitteessa ei kuulu Palveluun eikä ehkä ole enää mahdollista.

3. matti.p

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Nythän ei ole kysymys vanhenemisesta (ainakaan CWM kohdalla, Alkoi 16.2.). Nokia kertoo vapauttaneensa wanhan koneen eli uusi pitäis olla rekisteröitävissä mutta ei onnistu sitten millään. Tuntuu etteivät ne itsekkään tiedä mikä on vikana.

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Jaa'a, pitävätkö sitten kiinni tuosta kolmen kuukauden periodirajasta, jos pitävät, aika tyhmä käytäntö jos masiina on levinnyt alta.
    Mutta tuohan on jo lupaus tuo vanhan masiinan vapautus, eli pommita Nokiaa Lataa Musiikkia Verkosta - Nokia Musiikkikauppa vaan lisää ja vaadi lisäohjeita.

5. matti.p

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Ohjeet ja asiantuntemus mielestäni siellä Nokian palvelussa todella huonot. Sähköpostiin vastataan jos vastataan. Mutta joka päivä lähtee muistutus.

6. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Onko tämä ongelma ratkennut?Vaihdoin uuteen koneeseen, ja vaikka mulla on latausaikaa vielä 2kk:tta jäjellä niin koko ajan tulee ilmo:"Musiikin uudelleen lisensiointi ei onnistu...". Olen rekisteröinyt uuden pc:ni tuohon palveluun. Ja 10 kk:tta sitten ed. pc:n.

7. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Ootko tarkistanu että löytyykö ne albumit vielä storesta joita koitat soittaa? Jos ei löydy niin et sä niihin oikeuksia saa enää mitenkään.

8. realdeal

Tykkäykset:
    0

Kyllä löytyy, eikä niitä vanhojakaan pysty kuunteleen johtuen just tosta mitä sanoin. Eli onko niin, että uutta pc:tä ei pysty rekisteröimään CWM:iin vaikka ohjeissa muuta väitetään?

9. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Pystyy koska itse tein niin juuri alle kuukausi sitten. Ovi player kyllä haki kiltisti kaikkiin niihin biiseihin oikeudet jotka vielä storen valikoimissa oli. Tuskaista tuo silti oli kun musaa oli useampi giga ja ovi player osaa hakea vaan siihen biisiin oikeudet joka sillä hetkellä on soitossa eli oli pakko kuunnella jokainen biisi läpi. Tosin ainakin viisi albumia menetin koska ne oli poistettu storen valikoimasta ja useampi levy täytyi imuttaa uudestaan koska minulla taisi olla eri versio niistä mitä storessa sillä hetkellä. Esim jos levystä oli ennen EU ja USA versiot niin toinen niistä oli poistettu ja minulla tietenkin oli juuri se poistettu versio koneella joten piti imuttaa sitten se toinen.

10. realdeal

Tykkäykset:
    0

Vika taisi tulla minulla siinä etten ollut kytkenyt puhelinta usb-porttiin kun rekisteröin pc:ni uudestaan, jolloin puhelin ja pc rekisteröidään yhdessä. Ainakin näin selvisi toisesta ketjusta. Menettelitkö näin?

11. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    En minä muuta tehnyt kuin imutin ovi playerin ja asensin ja kirjauduin sisään jolloin tuli se kysymys että haluanko tämän koneen rekisteröidä palveluun ja homma sillä selvä. Luuri ollut monestikkin koneessa kyllä kiinni, muuta vain niin, että olen siirtänyt sieltä kuvat ja videot koneelle ihan normaalisti ilman mitään pc suiteja. Ovi playerin kanssa tuo luuri ei ole ollut tekemisissä tämän koneen kanssa.

12. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Musiikin lataaminen kännykällä onnistuu minulla kyllä. Asensin Ovi Playerin suoraan rompulta.Pitänee kokeilla sen asentamista uudelleen ja katsoa mitä tapahtuu. Ne CMW:n ohjeet epäonnistuneen musiikin lataamisen yhteydessä on yhtä tyhjän kanssa, evätkä poista ongelmaa. Tai itse asiassa musiikkihan kyllä latautuu koneelle, mutta sitä ei pysty soittamaan juuri ym syistä.

13. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Nokian Ovi Player on täysi susi. Tuntikausia olen käyttänyt aikaa jo tuohon. Koko ajan sama virsi:"Musiikin uudelleenlisensiointi ei onnistunut". Tilitiedoissa kuitenkin lukee, että tämä tietokone on rekisteröity palveluun. 2 kk olisi kuitenkin vielä käytettävissä sopimuksen mukaan aikaa latailuihin. Nyt en pääse edes kuuntelemaan niitä biisejä pc:llä, jotka olen ladannut. Ilmeisesti mistään ei löydy apua?

14. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Ootko ihan varmuudeksi koittanut imuttaa uusimman playerin? Ei sitä koskaan tiedä vaikka olisi noin pienestä kiinni.

15. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Ovi Playerin uusin versio käytössä. En tiedä aiheuttaakko ongelma Windows 7 (64-bittinen) sitten. Muitakin ongelmia johtuen 64-bittisyydestä on ilmaantunut.

16. rsx

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S IV
    Mulla ollut samanlainen ongelma kohta jo kolme viikkoa, ei pysty lataamaan musiikkia ja ison osan vanhojen kappaleiden uudelleenlisensiointi ei onnistu.

Nokian asiakastukeen oltu yhteydessä, mutta kolmeen viimeisimpään viestiin ei ole vastattu. Kahdella eri Ovi Player versiolla kokeiltu, ei vaikutusta.

Puhelimen kautta lataaminen onnistuu, kokeiltu on. Kokeilin myös siirtää niitä vanhoja kappaleita puhelimeen, mutta Ovi Player valitti että "jompikumpi tai molemmat laitteista ei ole rekisteröity palveluun." Omissa tilitiedoissa kuitenkin lukee toista.

Tammikuun loppuun asti olisi latausoikeutta jäljellä, voisihan sitä muutaman levyn vielä ladata, tai ainakin kuunnella jo ladattuja kappaleita.

17. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Ikävintä tässä on se, että Nokian huollossa ne ei vois vähempää välittää tästä. Ylimielistä ja huonoa palvelua.

18. Rropsu

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Ei ne sielä aspassa kummemmin osaa vastata. Oli sama ongelma, kun kauppa uudistui ja sanoi että osa levy-yhtiöistä on muuttunut, ilmeisesti lähtenyt pois ja muita tullut mukaan, tämän vuoksi ei kaikki kappaleet toimineet.

Käski koittaa hakea uutta lisenssiä ja jossei toimi niin sitten pitänee ladata uudestaan, koska on saattanut juuri sen version/painoksen tai miksikä nyt sanotaan tiedoissa tapahtunut jotakin muutoksia tai sitten poistunut kokonaan valikoimasta. Mahtava juttu niille, ketkä joutuvat lataamaan muutamasataa kappaletta. :D

19. samumanu Vieras

Huollossa nyt tokkopa osaavat ees käyttää tomosta, ei taida kuulua niiden toimenkuvaan enkä usko et myyjätkään on paljoo valveentuneempia. Kyseessä tuote joka ei tuota centtiäkään ni taitaa olla monikin firma sillon aika pihalla tomosista, jos ite alalla olisin niin tokkopa noihin panostasin.

20. realdeal

Tykkäykset:
    0
    Ongelma ratkesi kun olin soittanut Nokia Careen eli sittenkin hyvää palvelua! :)

Pystyykö noita drm-suojattuja biisejä kuunteleen muulla kuin Ovi Playerillä, joka on aika köpö? Itse en pysty enää. Aikaisemmin pystyi.

Jaa tämä viestiketju