1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Cubion ongelmat?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Skopa, 15/11/04.

1. Skopa Vieras

Cubio oli laskuttanut hyvän ystäväni vanhemmilta Cubio Save liittymästä 2kk maksut vaikka kk maksuja ei pitänyt mennä tämän vuoden loppuun asti ollenkaan ja vahingossa olivat vielä kuulemma maksaneet 13e maksun ja asiakaspalvelu on kuulemma ollut töykeätä kun on tiedusteltu että milloin firma maksaa skoijaamansa rahat takaisin..ei tälläistä!

2. AMS

Tykkäykset:
    0
    Cubio rules joo... pikku juttu mulla, mutta nämä on ne hommat mitkä aiheuttaa herneen menemisen nenuun: Tilasin sellasen 300min/kk paketin ja siihen lisäpalveluna 50kpl tekstiviestejä ja lisäksi numeron salaiseksi. Nooh luottavaisena päätin kuitenkin varmistaa, että kaikki on kuten pitää ennen liittymän aktivoitumista. Cubion aspasta sanottiin, ettei sms pakettia näkynyt mutta lupasivat hoitaa kuntoon ennen liittymän aukeamista --> liittymä aukesi ja numero ei tietty ollutkaan salainen, joten päätin myös tarkistaa sms paketin kohtalon. Eipä sitäkään oltu laitettu voimaan. Sanoivat sen johtuvan aspan ulkoistuksesta ja kehoittivat minua tarkistamaan tilanteen vielä laskun tullessa. Onneksi heillä oli sentään kunnon syy asialle sekä hyvät toimintaohjeet tulevaisuutta varten... :D

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Vähän naurettava syy mielestäni. Ulkoistuksenhan odotetaan perustuvan tarkkaan harkintaan ja siihen, että se tuo säästöä tai muuta etua. Kuitenkaan sellaisen ei pitäisi tuoda merkittäviä haittoja. Jos nyt sanotaan noin, niin samalla myönnetään, hoidettiin tuo homma huonosti.

En olisi itse kovin levollinen. Vaikka myönnetään, että on reilua sanoa tuo asiakkaalle.

4. AMS

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti mun sarkastinen äänensävy ei ollutkaan riittävän sarkastinen... Cubio vaihtuu pian toiseen operaattoriin, jollei homma toimi niinku pitää niin sitten vaihdetaan sinne missä se toimii (toivottavasti).

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    No nyt tosiaan huomasin itse muokanneeni hymiösi pois tuosta lainauksesta. ;) Mutta siitä huolimatta tuo mielipiteeni tuosta osoittelusta on voimassa.

6. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Vanha sananlasku jälleen: "Ei halvalla hyvää saa"

7. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tulipa tekstiviesti: liittymäsi puheminuutit ovat täynnä! ai,nyt jo??olevinaan pitäisi olla vielä 3 tuntia jäljellä? Soitin aspaan ja näin kertoivat asian olevan...no,miten lie nuo puhelinlaskurit pyörineet...Onkos kukaan saanut ajoissa laskua Cubiolta? ei ainakaan vielä näy viimekuun laskua...

8. Niki K

Tykkäykset:
    0
    heh. mulle tuli tuollaisia viestejä, vaikkei mulla ollut edes pakettiliittymää!

Cubio Save oli ja kännykkä piippasi silloin tällöin "puheluminuutit täynnä" "tekstiviestien kappalemäärä täynnä"

- Eipä tuo mitään käyttöön vaikuttanut, huvitti vaan...

9. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Yrittivät multakin laskuttaa kk-maksuja save-liittymästä. Samaten salainen numero ei ollutkaan salainen. Laskuakaan ei ole kuulunut yllättävän pitkään aikaan...

Jaa tämä viestiketju