1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Cubion laskutus...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja bull, 15/7/03.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli sais 2 viikon välein 2 laskua, ensimmäisessä oli liittymän kuukausimaksut sekä GPRS:n kuukausimaksut 2 kuun ajalta. Ja kun liittymässä ei ole tarjouksena saatuna kuukausimaksua niin summaksi tuli huikeat 3,5e. Toisessa oli sitte puhelinmaksut ja liittymän sekä GPRS:n kuukausimaksut ajalle 5.8.-5.9...

Eli maksan heinäkuun lopussa jo syyskuun alun liittymän, onko ihan kohdallaan? Ja samoin se että laskuttavat tuon 3,5 euroa, jonka olisi hyvin voinut laittaa samaan laskuun myöhemmän kanssa. Soitin aspaan (joka muuten on auki vaan 8-16) ja sieltä sanoi että minimiveloitus on 2 euroa, naurettavaa sanon minä!

2. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saunalahti muuten kanssa on toinen operaattori, joka näyttää laskuttelevan aika reippaasti etukäteen. Mulle tais tulla toukokuun alussa lasku TiVKorin kuukausimaksuista jo kesäkuultakin. Vähän vastaava käytäntö kuin lankapuhelimissakin, että kuukausimaksut maksetaan aina 1-2 kk etukäteen ja puhelut takautuvasti.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Itse myös ihmettelin ennen irtisanomista, kun kolmen kuukausimaksuttoman kuukauden jälkeen olisi veloitettu jo huomattavan etukäteen heinäkuussa alkava laskutuskausi. Jos siis olisin pitänyt liittymäni auki.

4. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Eka laskullani hyvitettiin 3:n kuukauden perusmaksut (9 euroa).Eli tavallaan olen ne 3:n kk:n ilmaiset perusmaksut saanut. Tosin maksan nyt sitten tulevilla laskuilla parin kuukauden päässä olevia perusmaksuja (joka sinänsä on varsin veikeää mutta laskun loppusumma olisi kuitenkin sama, luulen kyllä että tämä korjaantuu ajan mittaan). Eli tavallaan en ole väärin kohdeltu vaikka laskutus hieman perusmaksujen osalta sekoileekin. Mutta joka tapauksessa laskujeni summa tipahti niin paljon että siinä paperissa saa melkein lukea mitä tahansa jos vain loppusummat pysyvät suurinpiirtein nykyisellään.

Jaa tämä viestiketju