1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Cubio MMS viestit?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hymppa, 27/12/04.

1. hymppa

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko kenelläkään cubion liittymästä MMS viestien lähetys/vastaanotto? itellä käytössä nokian 3220 känny, johon hain nämät gprs ja mms asetukset, mut toi mms ei jostain syystä ala toimii.

Soitin cubion asiakaspalveluun, sieltä otettiin asia vastaan ja kirjattiin ylös tekniseen tukeen, josta jo kulunut aikaan melkein viikko. Tänään taas soitin cubiolle ja siellä ei osattu sanoo mikä voisi olla vikana.

olen poistanut asetukset ja hakenut uudellen ja vieläpä sammuttanut puhelimenkin aina asetusten tallennuksen jälkeen.. cubiolta on kytketty kyseinen palvelu päälle.

Kenellä vinkkejä?????

EDIT: Tossa alempaa huomasin samanlaisen ongelma, mut en noillakaan saanut toimiin, et koitin laittaa manuualisesti noita tietoja tonne. jos joku viihtis kertoo noi toimivan kokoonpanon.

2. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei pelkoa että ne toimisi...itsellä oli 2kk cubio enkä saanut sinä aikana lähetettyä/vastaanotettua yhtään mms viestiä...puhelimet sinä aikana olivat SE p900,t630,t610 ja nokioista 6600,6230..

Cubion asiakaspalvelu ei tiedä mistään mitään,ystävällisiä he ovat mutta tekninen tietämys puuttuu. Myös minä jätin yhteydenotto pyyntöjä tekniikka puolelle 3 kertaa eikä ikinä vastattu-joten siirryin takaisin elisan hoiviin..

3. hymppa

Tykkäykset:
    0
    tätä itsekkin aloin jo miettii...

mut palatakseni vielä tohon MMS asetuksiin, niin tuossa leikkaus.

MMS - WAP2
    Homepage: http://mms.cubio.fi
    Proxy IP: 213.161.41.60
    Proxy port: 80
    Access Point: mms.cubio.fi
    Data Bearer: GPRS
    Username: tyhjä
    Password: tyhjä
    Session mode: permanent
    Connection security: off

joilla en myöskään saanut toimimaan.

Kummallista tämä kylläkin on, sillä sanoivat että joillakin toimii ja on myös tullut ilmoituksia siittä ettei toi. prkl, menee hermot..

Mut onko kukaan ylipäätään saanut toimimaan tota mms:ssä? gprs kyllä toimii.

4. terppa8

Tykkäykset:
    0
    motorola v300. Gprs toimii, mms ei. Siellä ollaan kyllä aika pihalla asiakaspalvelussa kun soittaa cubiolle..

5. terppa8

Tykkäykset:
    0
    motorola v300. Gprs toimii, mms ei. Siellä ollaan kyllä aika pihalla asiakaspalvelussa kun soittaa cubiolle..

6. adapter-

Tykkäykset:
    5
    Cubion sivuilta löytyy mms asetukset yleisimpiin malleihin.

Kannattaa muistaa, että MMS viestejä voi lähettää vain toisiin Cubion liittymiin.

7. tjoksane

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N80 Elisa
    Ai mistä lähtien? Minulla on ollut Cubion liittymä 3,5kk ja hyvin toimii MMS:t kaikille operaattoreille.

Ja kyllä nuo Cubion sivuilla olevat asetukset toimivat ainakin 3220:lla, kun itse näpyttelee. Valmiiksi tilatuista asetuksista en tiedä.

8. adapter-

Tykkäykset:
    5
    No ainakin kesällä näin vielä oli kun Cubion liittymän omistin. Aikaisemmin vain Soneran, Elisan, DNA:n ja Saunalahden asiakkaat pystyivät lähettämään viestrjä keskenään ja nykyisin listaan voi lisätä Tele Finlandin ja luonnollisesti Kolumbuksen. Voi olla, että Cubio on tehnyt myös lähiaikoina mahdolliseksi lähettää mms viestejä muihinkin kun omiin liittymiinsä.

9. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Cubiolta kerrottiin minulle että mms viestit toisiin liittymiin ovat mahdolliset syyskuun alusta lähtien...sitä eivät osanneet kertoa miksi toisilla toimii,toisilla ei...

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Nostelin ketjua ylös, koska olen yrittänyt laittaa yhteen koneeseen toimivia asetuksia Cubion liittymälle. Asiakaspalvelusta on varmistettu GPRS:n kytkeytyminen (tai niin ainakin väittivät), mutta aina vaan tulee herja kun yrittää esimerkiksi lähettää MMS-viestiä tai lukea sähköposteja. Puhelinverkkoyhteyskään ei toimi.

Erilaisia variaatioita asetuksista on kokeiltu, mutta kyllä se vika näyttäisi olevan Cubion päässä...?

Millainen viive GPRS-palvelun kytkeytymisessä Cubiolla on ollut?

11. CBXJuha

Tykkäykset:
    0
    Tämä viestiketju on vanha kuin taivas, mutta nostetaas silti... mikä mahtaa olla tilanne nykyään? Itse en saa Cubion MMS-viestejä pelaamaan sitten millään. Luuri on SE W810i. GPRS on kytketty Cubiolta päälle (netti toimii kyllä).

Jaa tämä viestiketju