1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CSD ongelma, c55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja PuZo, 8/5/03.

1. PuZo

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on ton siemenssin kanssa ongelma. Eikö puhelimen pitäisi ladata pelejä ym. pelkästään CSD, eikä siihen välttämättä tarvitsisi GPRS ? No kuitenkin, Kun koitan ladata jotain peliä yms. CSD:llä niin siihen tulee se kysymys että aloitetaanko lataus. Kun painaa kyllä niin tulee vaan sellainen palkki, mutta siintä ei aika vähene, eikä se muutenkaan lataa. Kellään samantyylistä ongelmaa ? voisiko joku ratkaista tämän pulman jos osaa? kiitos!

ps. GPRS:ssää en käy hankkimaan (liian tyyris mulle)
    pss. liittymänä Radiolinja
    Psss. kaikki asetukset on kunnossa
    pssss. olen kokeillut monta eri palveluntarjoajaa.

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    En saanut millään latauksia onnistumaan pelkällä CSD:llä, mutta gprs:llä lähti heti toimimaan.

p.s soneran gprs-peruspalvelu tai joku sellanen on ilman kk-maksuja, maksat vaan siirretyn datamäärän.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ja Telialla on kytkentä- ja kuukausimaksuton OnlineGo, joka sisältää 1 Mt dataa, seuraavat megatavut 3,-/Mt.

4. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Muistelisin jostain lukeneeni että javasovellusten lataaminen ei onnistu kuin GPRSää käyttäen, mutta en olevarma, kun en itse ole edes ajatellut ladata pelejä, soittoäänien lataaminen, vaikkapa omalta kotisivulta kyllä onnistuu ihan ilman GPRS yhteyttä. (kokeiltu on)

5. PuZo

Tykkäykset:
    0
    juu... saan mä soittoääniä ladattua, mutta en sovelluksia. Noh... pelit sitte jää haaveeksi, sillä GPRS:ssää en aio hankkia.

Jaa tämä viestiketju