1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Crystal Mailer ja Nokia 6600, kukaan saanut toimimaan?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tojo, 18/5/04.

1. tojo

Tykkäykset:
    0
    Kuulostaa ainakin ominaisuuksiltaan herkulliselta sähköpostin asiakasohjelmalta -> http://crystalmailer.com/

Mutta kun ainakaan minun nokia 6600 (4.09.1):ssa ei suostu asentumaan. Kukaan muu kokeillut kyseistä ohjelmaa?

2. rennya

Tykkäykset:
    0
    Morjesta! Hyvin toimii! Asensin ohjelman aikoinaan kun oli tuo vanhempi softaversio. Toimi tolla edellisellä softaversiollla ja toimii tällä uudella myöski!! ';)

3. tojo

Tykkäykset:
    0
    No hemmetti, mikähän se minun luurissa sitte vikana :) Noh, pitää yritellä uudestaan. Pääsis testailemaan.

Käytätkö muuten tuota SSL salausta, toimiiko se?

4. rennya

Tykkäykset:
    0
    Katoin hiukka väärin sä yritit tota ver2.0 saada toimimaan
    mulla onki toi vanhempi versio käytössä (Ver.1.2.2)...

5. tojo

Tykkäykset:
    0
    Joo. Rupesinpa itse sitten värkkimään. Purin tietokoneessa tuon .sis tiedoston ja zippasin puretut tiedostot ja lähetin puhelimeen, ja purin puhelimessa tiedostot muistikortille.

Ja lähti ohjelma käyntiin. Kaikkee sitä joutuu tekemään :)

Mutta eipä taida tämäkään tukea SSL yhteyttä vaikka sanotaan :(

6. Cosmo

Tykkäykset:
    0
    Mites on, olettekos saaneet toimimaan tuon "automaattisen" postien haun? Laitoin siihen notta 3 min välein kävisi postit kattelemassa, mutta höpöhöpö.

Puhelimena 6600
    Puhkun softa 4.09.1
    Mail 2.0 (3)

Jos jollain on joku kelpo mailisofta, joka haeskelee x minuutin välein niitä posteja, niin ilolla vinkit ja linkit otan vastaan!

7. JuhaN

Tykkäykset:
    16
    Kokeilin aikoinaan myöskin Crystal Maileria, mutta kyllästyin ohjelman alituiseen kaatuiluun... Nykyisellään Cibenixin Active Mail hakee postit vartin välein, enkä ole saanut sitä kaatumaan kertaakaan. Lisäksi AM:n voi käskeä hakemaan automaattisesti inboxiin tietyn kokoiset sähköpostit (esim alle 20kB) ja lopuista pelkät otsikot.

Active mailissa on paljon erilaisia ohjausmahdollisuuksia, joista itse käytän vain murto-osaa, mutta suosittelen silti tätä varauksetta. Ainoa miinus mikä nyt äkkiseltään tulee mieleen on ajastuksen rajalliset mahdollisuudet. Lyhin väli postien tarkistukseen on 15 min, eikä omaa aikaa voi määrittää. Olin yhteydessä Cibenixiin ja tämä feature saattaa olla jossain tulevassa versiossa...

=)juha

8. Cosmo

Tykkäykset:
    0
    Tattista, pitää koittaa tuota!

Näyttäisi tuo Crystal Mailinkin ajastelu nyt toimia. Vielä kun siitä tulisi joku "pop-up" tai muu info, että viesti on tullut; nyt tulee vain se ääni.

Tähän asti mitään kaatuilua ei ole esiintynyt, joten ehkä tämä viimeiseksi jäänyt versio on suht stabiilikin jopa..?

9. JuhaN

Tykkäykset:
    16
    Active Mail muistuttaa uudesta viestistä äänellä ja pop-upilla "sinulle on postia" =)...

=)j

10. Cosmo

Tykkäykset:
    0
    Joojoo, uskotaan uskotaan..:)

Kävin hakemassa tuosta demo-version, ja sen näyttäisi saavan tunnin välein tsekkaamaan postit. Seuraava steppi on sitten että kerran päivässä. Hyvähyvähyvähyvä...

Jaa tämä viestiketju