1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"contact service " 3310

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vto, 14/7/05.

1. vto

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan saanut puhelimeltaan yllättäen ilmoitusta "contact service?" Itse näin ilmoituksen ensimmäistä kertaa reilun vuoden vanhassa 3310:ssa. Selvää on, että tuo puhelin joutaa romutettavaksi, mutta mielenkiinnosta kyselen, mitä moinen ilmoitus tarkoittaa. Softa hävinnyt? Vai mitä?

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    oma 6100 sanoi tuota käynnistettäessä, ei kuulemma vastannut huollossa mihinkään. Puhelin oli R.I.P, ei ei onnistuntu softauskaan.

3. minardi4

minardi4

Tykkäykset:
    0
    Itse saanut monesta pois tuon "contact servicen" softaamalla(eli tarkoittaa kai että ohjelmisto solmus) :)

Ps. kerran sain yhden tutun nokia 5210 toimimaan softauksella, vaikka olivat huollos sanoneet että puhelin ei ota softia vastaan :D

4. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama ongelma poistui kun pamautin luurin melkoisen kovaa pöytää vasten. En kyllä takaa että sama konsti toimii yhtä tehokkaasti jokaisella yrityksellä. Vasara vaan käteen jos ei heti lähde pelittämään.

5. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Äidin 7260 valitti tuota heti paketista otettua, kun laittoi laturiin. Liikkeessä antoivat tilalle uuden laturin, jolla ongelma hävisi.

6. minardi4

minardi4

Tykkäykset:
    0
    Itsellä tuo 3310 ryppyilee välillä tolla contactilla ja siihen ainakin tämä Buddhan kertoman salainen konsti toimii :D

7. vto

Tykkäykset:
    0
    tottako?

Oletteko ihan tosissanne tuon "salaisen konstin" kanssa? Ei luulisi puhelimessa olevan mitään mekaanista joka kopautukseen reagoi. Kokeilen joka tapauksessa, jos vaikka jotakin hupia tuottaisi.

8. minardi4

minardi4

Tykkäykset:
    0
    Re: tottako?

Mutta jos osaat softata, niin kannattaa kokeilla sitä ensin :)

9. snb69

Tykkäykset:
    0
    Sähkönen vika on yleensä kyseessä kun contact service tulee tauluun. Ja varmaa on että tolla "salaisella konstilla" on että koko laite kuolee ennen kuin tulee kuntoon =)

10. vto

Tykkäykset:
    0
    softaus

Eipä tuo softaus minulle juuri mitään kerro. Olettaisin, että siihen tarvitaan jokin ohjelma. Jos kuitenkin huolto sanonut, ettei laitteeseen saa yhteyttä niin olisi kiva jos joku rajoittaisi hieman salaisuuden verhoa.

Edellisessä viestissä mainittiin "sähköinen ongelma." Tarkoittaako se huonoa liitosta, komponettivikaa tms?

11. samumanu Vieras

Toi vika lähtee joskus ihan päivityksellä mut yleensä vaaditaan enemmän, esim. jonkun komponentin vaihdon.

Contact Service tarkoittaa sitä että puh ei pääse lävitse itse itselleen tekemistä testeistä(eli testaa tiettyjä rutiineja/itsensä toimivuutta).

Jaa tämä viestiketju