1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Commu sekoilee wlan, sähköposti ja webbikäytössä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja SingletonII, 14/2/05.

1. SingletonII

Tykkäykset:
    0
    Jos minulla on wlan-yhteys päällä niin se ei osaa hakea kuin todella harvoin meilejä vaan koittaa jääräpäisesti avat uudestaan helppokäyttöistä wlan-yhteyttä. Jos minulla on jo webbipuolella GPRS päällä niin silti se koittaa avata profiilin mukaista wlanyhteyttä vaikka olen laittanut asetuksiin, että vaihda yhteyttä automaattisesti. Jos minulla ei ole yhteyttä lainkaan ja painan hae spostit niin se koittaa jääräpäisesti muodostaa yhteyttä wlan-verkkoon vaikka olen kentän ulkopuolella ja määritykissä olen sanonut, että sen jälkeen käytetään GPRS-yhteyttä.

Auttaako näihin kaameisiin bugeihin softapäivitykset vai onko nuo vaan ominaisuuksia? Jää meinaa aika usein meilit hakematta tällä hetkellä.

Edit: Niin siis oletteko saaneet toimimaan tuota yhteiskäyttöä eli jos yksi yhteys ei toimi niin siirtyykö se automaattisesti toiseen yhteyteen ja sen jälkeen kolmanteen? Minulla on todistetusti toiminut tuo kerran, mutta sen jälkeen ei.

2. Spintonik

Tykkäykset:
    0
    helppokäyttöinen wlan ei oikeen futaa sähköpostin ensisijaisena yhteytenä. Korvaa se yhteyspisteellä joka osottaa suoraan johonkin tiettyyn wlan purkkiin, sit onnistuu automaattinen vaihto.

Jaa tämä viestiketju