Club Nokian sisäänkirjautumisesta!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Onkos kellään muulla ollut lähipäivinä ongelmia päästä tonne. Kone on ainakin minun kohdalla sanonut itsensä täysin irti. Se ei tunnista mitään tietojani, enkä edes saa Carelinen kautta ketään kiinni. E-mailia lähetettäessä (jokainen) mailini sanoo, että lähetys epäonnistui. Haluaisimpa vaan tietää mitä esimerkiksi Club Nokia credits pisteilleni on mahtanut tapahtua?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kaverini yritti myös päästä kotikoneeltaan muuttamaan tietojaan Club Nokiaan ja yritin itse myös samalta koneelta, mutta emme päässeet sisään ollenkaan. Seuraavana päivänä koitin omalla koneella ja toimi ok. Lienee ohimenevää siis...

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Mulla toimii ihan ok. Pystytkö lähettämään mihinkään mailia?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
muokkedee sanoi:
Pystytkö lähettämään mihinkään mailia?

Siis mitäköhän tarkoitat.......Carelineen en saanut mitään lähtemään......kone valitti vaan, että lähettäminen epäonnistui. Mailini kuitenkin toimi muuten aivan moitteetta. Ajattelin tänään soittaa Nokian carelineen ja katsoa mitköhän ne siellä meinaa.

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
El Pastor sanoi:
muokkedee sanoi:
Pystytkö lähettämään mihinkään mailia?

Siis mitäköhän tarkoitat.......Carelineen en saanut mitään lähtemään......kone valitti vaan, että lähettäminen epäonnistui. Mailini kuitenkin toimi muuten aivan moitteetta. Ajattelin tänään soittaa Nokian carelineen ja katsoa mitköhän ne siellä meinaa.
Tarkotin juuri että pystytkö lähettämään minnekkään mailia. Luultavasti Club Nokiassa kusee joku sun (ja joidenkin muiden?) kohalla, koska ainakin mulla toimii moitteettomasti. En tiedä sitten.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
No kyllä itse pidän, että kyllä klubista jotain hyötyä on. Huolloissa aikakin omalla kohdalla se on katsottu aika huomattavaksikin eduksi!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
El Pastor sanoi:
No kyllä itse pidän, että kyllä klubista jotain hyötyä on. Huolloissa aikakin omalla kohdalla se on katsottu aika huomattavaksikin eduksi!
Sama täällä, siitä on ollut hyötyä. Laitoin mailia klubille jossa kyselin uutta
jäsenkorttia kadonnonneen tilalle. kaksi päivää ihmettellin miksei Nokialla edes vastata kyselyihin, kolmantena päivänä kortti oli postilaatikossa :)
Usko Nokiaan palasi. Aiemmin olin kysellyt muusta asiasta, vastaus tuli saman päivän aikana. Tilasin aikoinaan myös 6210:n ilmaisen nimikilven, kesti kaksi kuukautta saada se, mutta tuli kuitenkin ja oli ilmainen.

ebo

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Club Nokian rekisteröinti kysyy sarjanumeroa (tarkoittanee IMEI-koodia?), muttei hyväksy 7650:n numeroa.

"Puhelimen sarjanumero kenttä on liian lyhyt"

Kokeilin lsiäillä nollia alku- ja loppupäähän, mutta sen jälkeen ilmoitti virheellisestä sarjanumerosta.

7650:ni antaa 13-numeroisen IMEI-koodin.

t. tero

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
612
Olethan tarkastanut puhelimen IMEI -koodin akun takana olevasta tyyppikilvestä tai puhelimen mukana tulleesta dokumentaatiosta?

Jotkut puhelimet eivät anna (ilmeisesti turvallisuussyistä?) koko IMEI-koodia näytölle sillä yleiskomennolla, vaan jättävät lopusta joitakin numeroita pois.

Kerro auttoiko, vai onko Club Nokia "unohtanut" uuden mallin tulemisen markkinoille. ;)

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
veppis sanoi:
Jotkut puhelimet eivät anna (ilmeisesti turvallisuussyistä?) koko IMEI-koodia näytölle sillä yleiskomennolla, vaan jättävät lopusta joitakin numeroita pois.
Mitkähän puhelimet, ja minkähän turvallisuus syyn takia? Vai tarkoititko entisajan viimeistä nollaa, mitä ei näytetty aina.

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
612
En nyt muista valitettavasti ulkoa, mutta vastaan on tullut luuri, jossa tyyppikilvessä ja koodin ilmoittamassa IMEIssä on ollut parin numeron heitto. Harvinaistahan tuo lienee ja kyseessä ei tainnut ollut nokialainen. Olisko ollut Siemens tms.

Top Bottom