1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Club nokia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Buffy, 25/7/03.

1. Buffy

Tykkäykset:
    0
    mitä kaikkea sillä club nokian kortilla voi tehdä??
    En ole löytäny vielä mitään käyttöpaikkaa ja korttikin on ollu jotain 4 v.

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Katso Club Nokian sivuilta mitä etuisuuksia sillä tällä hetkellä saa.

3. Juuei

Tykkäykset:
    0
  4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos on takuukone joka huoltoon tuodaan niin saa joko korjauksen siihen n.1vrk sisään tai jos kestää kauemmin niin lainakoneen veloituksetta.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Onkos se vielä mahdollista että jos ei oo aikaa odottaa korjausta niin saa Club Nokian jäsenenä swapin tilalle jos vaan samanlaista luuria löytyy? Ei siis mitään lainakonetta.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos on clubi asiakas ja menee nokian huoltoon niin saa swap koneen jos osaa niin vaatia mikäli niitä on hyllyssä lähes odotellessa, joskus voi olla niin kiire et menee tunti tahi kaksi mut ei sen enempää sais mennä. Swap koneita ei ole kuin max. 2kpl per malli joten ne voi olla joskus menossa joten silloinhan tää ei onnistu.

Swap konehan ei välttämättä ole uusi kone, yleensä kyllä. Se voi olla myös tehdaskorjattu ja näitä samoja swap koneita käytetään clubi asiakkaille lainakoneina.

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sen tiesin ettei se swappi uus välttämättä oo mutta sitä en tienny että niitä voidaan käyttää myös lainakoneina.

Kiitoksia valaistuksesta :)

8. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vissii 4 kertaa oon hakenu swapin ja aina on ollut uusi.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mistä tiedät?

10. Maranello|8

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    E72 + DNA
    eli siis vien puhelimen huoltoon esitän club nokia kortin niin saan samanlaisen puhelimen minkä vein huoltoon?

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Joko saat uuden vaihdettua odotellessa tai sitten huollon ajaksi vastaavan(voi olla eri malli) lainaa ilmaiseksi. Näin menee säännöt.

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ne on sanonu että se on uusi ja on ollu Nokian pakkauksessa.

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei muuten, että päälle päin ei erota onko ne uusia vai "uusia" ja samanlaisissa pakkauksissa.
    Sinänsä tuolla ei ole väliä onko se täysin uusi vai laitettu.

14. Lauri100

Tykkäykset:
    0
    Itse olen clubin jäsen. Oma puhelin meni rikki, takuuseen. Puhelinta yritettiin korjata - ei onnistunut - sain swap-puhelimen (sain omaksi) monen kuukauden päästä korjausyrityksistä (6KPL!!!). Ensin ne lähetti mun puhelimen hesaan ja sitten jonkun ajan päästä ne lähetti mulla swap-puhelimen, jonka pakkauksen päällä luki "nokia swap engine". Oma puhelin jäi sinne. Puhelimen korjausten ja muiden aikana minulla oli "ihan tavallinen" vaihtopuhelin, jonka palautin huoltoon oman puhelimen saatuani.

SELITTÄKÄÄ!!! Voiko minun swap-puhelimeni olla käytetty? Voinko vaatia huollosta joka kerta swap-puhelinta, joka jää minulle ja omani huoltoon? Vai mitä sitten???

15. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Voi olla käytetty... Voit vaatia swappia ja saat sen omaksi mikäli swappeja löytyy huollosta.

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Sillä ei ole mitään väliä, toki voi olla käytetty mutta tällöin se on kuitenkin niin virheetön kuin uusikin.
    Yleisesti ottaen et, ClubNokian tapauksesessakaan ei ymmärtääkseni myöskään sellaista luvata.

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Swap-puhelin voi olla käytettykin mutta yleensä on nykyään uusi, itse ei voi sitä tietää eikä huollossakaan välttämättä sitä tiedetä. Jos menet huoltoon ja puhelimessa on takuuta ja clubi-kortti mukana voit pyytää swap-konetta itsellesi jonka saat pitää, vanha lähtee nokialle. Nokia vaan ei anna huolloille swap-koneita kuin rajoitetun määrän joten jos joitakin koneita ei hyllyssä oo niin sitten sitä korjaillaan/vaihdetaan keskushuollossa ja tällöin voi kestääkin jonkin aikaa. Clubi-kortilla olet kyllä oikeutettu ilmaiseen lainakoneeseen huollo ajaksi, lainakone voi olla eri malli kuin huollettava kone mutta semmoinen on saatava. Jos viet puhelimesi johonkin "alemman tason" huoltoon ei tämä käytäntö välttämättä onnistu mutta level3 ja 4 tasoilla onnistuu ainakin.

18. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sellainen kymysys että miten tavallinen pulliainen voi tietää eri huoltojen tason?

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kysymällä huollosta!

20. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Yleistäen:
    Myymälässä on ruuvarihuolto,
    Jos huollon oma sisäänkäynti on taso korkeampi ja siellä on enemmän väkeä töissä.
    ns. tehdashuoltoja on niin vähän että niihin kuluttaja harvemmin törmää ja ne on taidettu mainita erikseen.

Jaa tämä viestiketju