1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

club nokia mainos

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja lasselusse, 24/6/04.

1. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    mä club nokiasta mainoksen tekstiviestinä jossa ei ollut lähettäjän numeroa.
    mistäköhän on kysymys.

minä olen joskus rekisteröitynyt vuosia sitten club nokiaan mutta numerot on vaihdelleet sen jälkeen. joten mistä nokia on saanut mun numeron minne lähettää viestejä. ja toivottavasti näitä viestejä ei tuu jatkossa.

2. Kalle

Tykkäykset:
    0
    Jos et tulevaisuudessa halua club nokian viestejä, niin kirjaudu http://www.klubipostia.fi ja valitse sieltä oikealta omat tiedot ja sieltä sitten poistat ruksit mitkä koskee mainostusta.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Club Nokian tiedottamisesta.
    En tiedä millaisia numeroita sinulla on, mutta pari vaihtoehtoa tulee mieleen.
    Mutta epäilisin enemmän sitä että viestit eivät välttämättä ole edes sinulle lähetetty vaan voivat olla tarkoitettu numerosi vanhalle omistajalle (jos se on jonkun vanha jne.)

4. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    olen unohtanut käyttätunnuksen. toisaalta epäilen että onko se enää edes voimassa kun viime käynnistä on vuosia. ja niin olen myös unohtanut minkä imein olen sinne pistänyt. (vanha nokia 3110 ollut useita)

siitä ei ole epäselvyyttä mutta miten ilman lähettäjän numeroa.

numero on dna:n alku ajoilta (nykyisin elisa) joten ihmettelen jos on ollut jollakin aikaisemmin. numero on ollut mulla käytössä noin 2-3 vuotta eikä tänä aikana ole ollut club nokian mainoksia.

5. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole ennen Clun Nokialta mainosviestejä tullut mutta nyt tuo tuli. Ihan samapa tuon kanssa kuhan eivät rupea nuita lähettelee ihan joka minuutti.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Se on kuin sähköpostin lehettäjä (from) tieto, voidaan laittaa melkein mitä lystää.

Eli voisiko olla mahdollista että olet sen sinne laittanut`? Ja aika harvakseltaan niitä mainoksia on tulut ja ilmeisesti rajoitetulle ryhmälle.

7. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    tuo se ongelma saattaisi ollakin jos niitä alkais tulee koko ajan.

ei tuo mahdotontakaan ole. mutta äärimmäisen epätodenäköistä.

8. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tällä kertaa taisi olla kyseesä aika laajamittaiselle ryhmälle mainostaminen koska myös monet tuttavani ovat kyseistä viestiä saaneet.

9. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    nyt tuli toinen mainos. ilmeiseti tämä taitaa tulla tavaksi.
    nyt on sentään lähettäjän numero 17181

10. lasselusse

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    android cell
    soitto club asiakaspalveluun paljasti että olinkin päivittänyt joskus tietoja ja siitähän ne mainokset.

11. Charlie

Tykkäykset:
    0
    Mullekin on tullut noita mainoksia pari nyt viimeisen kuukauden sisään, ja siinäkin on pari liikaa. Enpä muista koskaan tietoisesti tilanneeni (tai jättäneeni kieltämättä) mainosten tuloa. Numero on Soneran alkuperäisnumero vuosien takaa. Pitää kai hakea nuo klubitunnarit...

12. Charlie

Tykkäykset:
    0
    Onpas naurettava juttu. Olen rekisteröitynyt ensimmäisen puhelimen ostettuani Club Nokiaan varmaan joskus kuusi vuotta sitten, mutta en varmuudella kertaakaan sen jälkeen. Jäsenkortteja on vuosien varrella tipahtanut postiluukusta neljä eri kappaletta, kaikissa eri jäsennumero.

Nyt ei ensinnäkään ole hajuakaan omista kirjautumistunnuksista, joten yritin noutaa tunnuksen/salasanan. Ilmeisesti tilanne on kuitenkin se, että pitäisi syöttää sinne sen ikivanhan jo myydyn puhelimen IMEI ja lisäksi se oikea noista neljästä jäsennumerosta. Jo pelkkä IMEI on mahdoton enää selvittää...

Puuh, pakko kai soittaa joskus sinne tukeen ja pyytää että poistavat kaikki jäsenyyteni tietokannoista. En tule mieleen yhtäkään asiaa, jossa olisin tuosta jäsenyydestäni hyötynyt.

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuli mullekin tuolta joskus kuukausi sitten viesti kuorileikkureista tai jostain... Aivan uuteen avattuun numeroon. Tässä parin viikon aikana tuohon uuteen numeroon on alkanut tulemaan kyllä puhelujakin tuntemattomilta, kyselevät kukin eri henkilön perään. Ja salanen pitäisi numeron olla, mutta tuntemattomat soittelee. Jopa pari puhelua päivässä! Pitäisi varmaan ottaa Kolumbukseen yhteyttä ja kysellä, kuinka tuoreita vanhojen asiakkaiden numeroita niitä jaetaan uusille asiakkaille.

14. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kysy ennemmin, mitä ne maksaa sulle per soittaja tästä tiedottamisesta. :p

15. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    ei varmaan numeron tarvitse olla kovin tuore,riippuu siitä kenellä se on ollut,kaverini sai soneralta 3 vuotta käyttämättömänä olleen numeron,se piti vaihtaa pois kahden viikon päästä,numeroon tuli 10-25 soittoon päivässä

ps omaani ei myöskään kannata kenellekään antaa kun aika jättää :)

Jaa tämä viestiketju