1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Club nokia -jäsenkortti

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Sunny boy, 30/8/02.

1. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Aika kummallista, että rekisteröidyin Club Nokiaan n.3-4 kuukautta sitten ja sain jäsenkortin n. kuukausi sitten. No tänään tuli taas prikulleen samanlainen kortti postissa. Ilmeisesti joku erehdys?!

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipähän niitä varmaan kahta tarvita. Jospa ne on sielä luullu että olet sen ensimmäisen hukannut :) Eli erehdys se luultavasti on.

3. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Erehdykselta tosiaan kuulostaa. ClubNokialla on naita ongelmia ollut ennenkin eli minua tama ei hammastyta lainkaan.

4. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mullekkin tuli tänään kaksi molemmissa sama numero.

Ohjeessa luki pidä aina mukana ja esitä tarvittaessa.
    (molempien takkien taskuun heh.heh )

Missähän tilanteessa sitä pääsis esittämään?

5. Sampo-

Tykkäykset:
    0
    Tämä ei ilmeisesti ole ollenkaan harvinaista, pikkuveljeni sai club-nokia kortin reilu kuukausi sitten ja viikko sen jälkeen postissa tupsahti toinen samanlainen. Minulla taas kortin tuleminen kesti aikoinaan kohtuuttoman kauan, laitoin hakemuskirjeen postiin 18.6.2000 ja kortti tuli 18.12.2000 eli siis kesti tasan puoli vuotta.

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Esim. kun viet puhelimesi Nokian valtuuttamaan huoltoon, niin silloin. Näin saat varapuhelimen huollon ajaksi. Ja joskus on ollut Club Nokialaisille tarjouksia joissakin liikkeissä jne.

7. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipa ole viela tilaisuutta tullut eteen, missa hienoa ClubNokia korttia olisi paassyt vilauttamaan.

8. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyvä tämä oli tärkeä tieto.

9. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    Mulle tuli kanssa kaksi korttia silloin joskus vuosi sitten. En ole kyllä tarvinnut kumpaakaan.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole koskaan mikään kortteja enkä numeroita antanut mihinkään ja aina on puhelin tullut huollonajaksi ja kaikki sujunut...Humpuukkia sanois mun mummo.

11. topiz

Tykkäykset:
    1
    Kaveri sai rekisteröidyttyään Club Nokiaan viikon välein 3 tai 4 jäsenkorttia, kaikissa eri sarjanumero...

12. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sama homma tänään tuli uusi kotrtii ja vähän ihmetytti.

13. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mul on kauhee kasa niitä laatikossa. Yhestä tein turunkaupungin kirjastokortin, ku alkuperäinen meni rikki. Viivakoodi vaan vanhasta kii siihen ja nimi päälle. Useesti tullu monta kappaletta.

14. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulle tulee kaikki posti club nokiasta tuplana. Kortteja tuli 2 kanssa. (sama numero)

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eihän nuo vielä mitään, mutta kun mulle tuli saman kuukauden aikana jopa 3 samannumeroista jäsenkorttia joskus toissa kesänä. Heh heh..

16. icebox

Tykkäykset:
    0
    Näkevät suoraan koneelta kun kerrot nimesi, että kuulutko Club Noukiaan. Ainakin näin sähkötasossa.

17. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Minulla on kanssa ollut Club Nokian kanssa ongelmia. Aikanaan sai Mäkitorpan huollossa vääntää tosissaan kättä, ennenkuin sain 8210:n näyttövian korjattua odottaessa. Jostakin syystä Club Nokian sivuilla näkyi vain vanha puhelimeni, vaikka olin käynyt rekisteröimässä myös uuden puhelimen ko. sivustolla...

Hölmöä tässä oli se, että jos oli Clubin jäsen, niin kone korjattiin odottaessa, jos ei, niin 3-4 viikkoa. Kuitenkin, itse rekisteröitymisen olisi voinut hoitaa minuutissa vaikka mäkitorpan omalta tietokoneelta...

Nooh, nykyään olen Club Samsungin jäsen. Tyylikäs läpinäkyvä punainen kortti napsahti postiluukkuun eilen...

Hups, piti laittaa tää tuonne toiseen topikkiin, noh, offtopiccia siis... :)

18. jesi

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G3 + LG G Watch R & Nexus 7 4G
    Yleensä jos mulle on tullu uus kortti, niin siinä on ollut eri voimassaolo aika.
    Onhan noita kortteja joku kymmenisenkunta tullu =)

19. jonnibal

Tykkäykset:
    0
    Ilmottaudun sitten minäkin, kortin sain ehkä 6kk sitten, uusi tuli tälllä viikolla. Kummaa.

20. xbx

Tykkäykset:
    0
    Onko tuosta Club Nokia jäsenyydestä mitään käytännön hyötyä? Eihän tule mitään spämmiä? Saako kortilla alennuksia tahi ilmaiseksi jotain? Vieläkö tulee tuplakortteja vai joko tuo palvelu pelaa vähän pätevämmin :D

Jaa tämä viestiketju