1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

cl75 ja dca-540

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Mi_Kaheli, 2/7/06.

1. Mi_Kaheli

Tykkäykset:
    1
    Hei.
    puhelimen päivittämisen kanssa ollut kaikenlaista ongelmaa..
    josta juttua tämän keskustelun tiimoilla

Hankin dca-540 datakaapelin, jolla pitäisi kyseinen puhelin saada päivitettyä.
    Kun kytken kaapelin koneeseen ja kaapelin puhelimeen, windows sanoo, että yksi usb-laite on virhetilassa eikä toimi oikein.
    En saa asennettua kaapelin ajuria tämän virheen takia.
    jostain syystä puhelin alkaa latautumaan, kun kytken sen kaapeliin, vaikka dca-540 ei pitäisi sitä tehä ja akku kuumenee kovasti.

Olen kokeillut 3 eri tietokoneella ja 2 eri puhelimella, molemmilla tulee sama virhe.

tai siis.. joko windows ei sano mitään, tai sitten tulee, se virhe ja puhelin alkaa latautumaan tai sitten tulee vain se virhe..
    tosi outoa, toivottavasti joku ymmärtää mitä tässä selitän.

onko kellekkään tullut tälläistä ongelmaa koskaan?

edit:
    Voisiko joku ystävällinen dca-540 kaapelin ja yleismittarin omistava mitata vastuksen USB 4 pinnin ja puhelimen liittimen 5,6 ja 7 nastojen välillä, pitäisi olla maadoitus, mutta vastukset joka johdon välissä, noin 10-15k ohmia.

mulla ei näytä mittari mitään tolla välillä.
    suora maa usb-4 ja puh.liitin 2 välillä näyttää oikein

Edit2: tässä on kuva siitä, että kuinka päin luetaan kaapeleita http://www.mobiles.lt/images/stories/patarimai/x65-usb.gif

Edit3: tässä kuva dca-540 kytkennästä, jollainen sen kai pitäis olla http://www.siemensplanet.com/forum/viewtopic.php?t=1828

tosta pinnien usb-4 ja puh. 5,6 ja 6 välillä, mun kaapelis ei oo mitään yhteyttä

2. Mi_Kaheli

Tykkäykset:
    1
    eikö kukaan omista molempia laitteita yhtä aikaa, että voisi mitata johdot nyyh, kyynel :'(

3. Mi_Kaheli

Tykkäykset:
    1
    Ilmeisesti vika ei ollut kaapelissa, sain tänään uuden kaapelin ja aina vaan sama ongelma.

Alkaa mennä järki tässä hommassa

Jaa tämä viestiketju