1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CF62 ja outo käytös.

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja lansion, 2/9/04.

1. lansion

Tykkäykset:
    0
    Morjens,

eilen huomasin, että puhelimeni käyttäytyi hieman oudosti. Kun otin puhelimen taskusta, oli tuossa kannen näytössä kellonajan tilalla merkit :::: ja kun puhelimen aukaisi, kentän voimakkuusmittari vilkkui (näytti kuitenkin 5/6 pykälää samalla) ja FI SONERA -tekstin edessä oli huutomerkki. Mistähän tässä nyt oli kyse. Tässä tilassa en pystynyt soittamaan ollenkaan eikä uudelleenkäynnistyskään tuntunut heti auttavan. Käyttöohjeissa ei ollut mitään mainintaa noista :::: -merkeistä näytöllä.

Kenttää paikalla kyllä oli ja kaverini soneran verkossa oleva puhelin toimi kyllä ihan normaalisti. Jokin verkkohäiriö, vai puhelimen softassa oleva bugi? Softa on versiota 7.

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Verkkohäiriö, tuttua kauraa.

3. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaverin M55 teki tuota paikoissa joissa oma ME45 toimi moitteetta.

Vaati jopa välillä puhelimen uudelleen käynnistyksen päästäkseen verkkoon.
    ME45:n ei taas tehnyt tuota koskaan mutta puuttuuhan siitä muutkin uudempien siemenssien viat ;)

4. lansion

Tykkäykset:
    0
    Puhelin on myös tässä parin viime päivän aikana muutamaan kertaan sammahtanut itsekseen vaikka akku on ollut täydessä latauksessa. Onkos muilla ollut tällaisia kokemuksia?

Auttaisikohan softapäivitys vai pitäisikö suoraan heittää takuuhuoltoon. Puhelin on ollut vasta reilut 2 viikkoa käytössä.

5. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Minulla sammahti puhelin eilen taskussa, kun hetkeä ennemmin (n. 5min) olin katsonut kalenteria. Kävelin kaupungilla ja minulle tuli tarve soittaa, jolloin huomasin puhelimen sammuneen itsestään. En usko, että olisin jotenkin vaikuttanut sammumiseen painamalla esim. punaista luuria pitkään, sillä yleensä vain läpsäytän läpän kiinni, enkä palaa perustilaan. Kerta oli ensimmäinen kolmen kuukauden aikana, jolloin puhelimen olen omistanut. Voisi tehdä tuo softapäivitys tällekin puhelimelle terää, jos vaikka toiminnot nopeutuisivat tms.

Edit: ja puhelimen akku oli palkkien mukaan n. ½-välissä.

Jaa tämä viestiketju