1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CF-62 Pelien asennus.

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jijitsu, 16/9/04.

1. jijitsu

Tykkäykset:
    0
    Minkä mallien pelit tohon puhelimeen käy ja miten saa esim. asennettua siihen jonku pelin tai sovellusket, kun mulla on ne .jad ja .jar tiedostot.

Asennus mielummin WAP:in kautta, koska en omista datakkapelia.

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Luulen et haulla löytyy paljon tietoa tään asian suhteen...

Mä uskoisin et M55:n (ja SL55:n ja S55:n) pelit toimii CF62:ssa, vaikka näyttö taitaa eri kokoinen ollakin.

Mä en oo varma kuinka toi toimii wapin kautte. Mahdollisesti niin et lykkäät .jad:n osoitteen wap-selaimeen ja se lataa sen luuriis ja sitten lataat pelin sillä .jad:lla. Mä oon tehny niin et laitan aina kerralla useamman .jad:n sähköpostin liitteenä luuriini ja lataan pelit niillä.

3. jijitsu

Tykkäykset:
    0
    No, mutta kun lataan sen jadin, joka oli tarkotettu m55 tuli tällänen vaan tälläinen

"MIDlet-1: Summer Games 2004, /ico.png , Start
    MIDlet-Jar-Size: 44772
    MIDlet-Jar-URL: http://wap.jamba.de/dwn/dsrv/4ws4y4jqlb/SummerGames200411.jar
    MIDlet-Name: Summer Games 2004
    MIDlet-Vendor: Mr. Goodliving Ltd.
    MIDlet-Version: 1.3.1
    MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
    MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
    MIDlet-HandsetVersion: Siemens S55
    MIDlet-Language: English
    Nokia-MIDlet-Category: Game
    MIDlet-Install-Notify: http://wap.jamba.de/dwn/dsrv/4ws4y4jqlb/notification.pin"

Ja miten luet sähköpostis? Wapin kautta vai jollain sovelluksella? Ja mitä sähköpostia käytät?

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    M55:ssä on sähköpostiohjelma, ja mulla on siinä vapaalla.org:n asetukset. Mulla ne jadit ainakin tulee puhelimeen ja yhdellä painalluksella ne lataa pelit.

Voihan se olla et toi CF62 ei ymmärrä M55:lle tarkoitettuja pelejä. Onko näis kahdes luuris sama java?

5. jijitsu

Tykkäykset:
    0
    Ainakin club-siemensis lukee näin CF62:sen kohdalla "Games: J2ME, MIDP1.0"

M55:sen kohdalla lukee "Games: Java, MIDP 1.0"

SL55:sen kohdalla lukee "Games: J2ME, MIDP 1.0"

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Joo kyllä näis sitten on sama java, ja M55:n (ja vastaavien) pelit pitäis toimia CF62:ssa.

Hmm, hmm.. En mä oikein tiedä miten noi pelit saa toimiin jos puhelimessa ei oo sähköpostiohjelmaa tai ei oo datakaapelia. Noi on kaks helpointa konstia.
    Kyllä se pitäis sitten toimia ihan wap-selaimenkin kautta. Miten se sun puhelin siis toimii, jos kirjotat wap-selaimeen netissä olevan .jad-tiedoston tarkan osoitteen? Avaako se vaan ne tekstit siihen näytölle? Ja antaako se selain mahdollisuutta tallentaa .jad-tiedostoa java-kansioon? Mä oon kerran asentanut yhden pelin puhtaasti wapin kautta, ja se onnistu kyllä. Kirjoitin vain sen .jad:n osoitteen ja se tallentu java-kansioon. En muista tallentuko automaattisesti vai manuaalisesti, mut joka tapauksessa. Sitten java-kansiosta avasin .jad:n ja se latas pelin.

Etsippä joku pieni peli (n. 5-14 kb) ja kirjoita suora .jar:n osoite (siis itse pelin, eikä .jad:n), ja katso tuleeko se luuriin.

7. jijitsu

Tykkäykset:
    0
    Kun kirjoitan se tarkan osoitteen niin tulee vaan sellanen koodi juttu. Eikä saa tallennettua mitenkää. Suoraan .jar:lla vois toimi, mutta ei löytäny tarpeeksi pientä. No, jos en saa kohta toimimaan niin ostan datakaapelin.

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ehkä toi on fiksuin ratkaisu. Ei maksa pelien hakeminen joka kerta erikseen ja pitäis ainakin olla yksinkertainen toimenpide. Tosin monella on ollut ongelmia kaapeliyhteyden muodostamisessa mut kai siitä selviää.. =)

Jaa tämä viestiketju