1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

CF-62 ja "halppis datakaapelit"

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Yen, 10/9/04.

1. Yen

Tykkäykset:
    0
    Minua kiinnostaisi tietää, onko kenelläkään kokemusta tämän puhelimen & jonkun muun vanhemman mallin datakaapelin kanssa? Minua kiehtoo näiden ei-siemens datakaapeleiden hinnat.

Esim:
    http://www.jmd.fi/A_Tuotteiden_selaus.php?tr_id=19

Siellä on C55:seen käypä malli halvimmillaan 12e ja toinen 18e (USB, Sopii c55/s55/m55/sl55/c60/mc60), kun taas alkuperäinen siimenssin oma lähenee 30e. Malli joka käy tähän CF-62:seen käy myöskin noihin ed. lueteltuihin.

Tuossa toisessa on sen verran uusia malleja, että luulisi käyvän, mutta olen sen verran köyhä, etten viitti kokeilla.

2. Suomen Huippu Vieras

Minun C55:lle ostamani halpis-sarjakaapeli ei ainakaan M65:n kanssa toimi ollenkaan.

3. Yen

Tykkäykset:
    0
    Eikös ne x65-mallit ole eri "sukupolvea". Aidoissa Siemenssin datakaapeleissa x65-malleille on omat kaapelit.

Taisin löytää itse vastauksen, sillä polkumyynti.com sivuilta saa tilattua USB-datakaapelin joka käy sekä C55 ja CF62. Hinnallakaan ei ole ko. tuote pilattu: 16e+1e kulut. :)

EDIT: Tarkistin, eli on kyllä oma (DCA-540), mutta tuo DCA-510 käy myös CX65 ja M65.

4. ttn

Tykkäykset:
    0
    onko asia näin? että todellakin sit toimii?

5. memphis

Tykkäykset:
    0
    Mä vaihdoin m55:seni eilen cf62:seen. Mulla on Grateq:in usb datakaapeli jonka ostin m55 varten ja toimii aivan loistavasti nykyisen cf62 kanssa. Oisko kaapeli maksanu jotain 20e luokkaa elikkä vissii luokkaa halpis.

6. Caliber

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5X
    Mullakin tuo 16€ polkumyyynti.com kaapeli ja hyvin toimii.

7. ronaz

Tykkäykset:
    0
    Ei kellään olisi heittää tuota polkumyynti.comin 16 euron kaapelin softaa/ajureita mitä hyvänsä sillä CD:llä sattuukaan olemaan niin nettiin tmv.? Tai yhtenä pakettina sähköpostilla rblomberg@gmail.com

Sattu häviämään CD ja oli vielä kaverin :)

Edit: Ei tarvitsekaan.. sain kaapelin toimimaan Siemensin sivuilta ladatulla usb 510-ajureilla + siemens data suitella. Mahtavaa. CF62:n kanssa käyttelen siis kaapelia ja hyvin toimii.

8. Caliber

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5X
    Netistä löytyy myös tuolle kaapelille paljon uudemmatkin ajurit kuin mukana tulleet, tosin en kyllä tiedä on sen paremmat/huonommat kuin alkuperäisetkään.

Jaa tämä viestiketju