1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Carbide 3.2 Ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kole87, 3/3/08.

1. kole87

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs semmonen ongelma kyseisen teema ohjelman kanssa. Kun oon saanu teeman valmiiks - vaihdellu taustakuvat ja muutellu värei ym - ja laitan sen .sis muotoon. Sitteku oon saanu pistettyä sen puhelimeen ja testaan teemaa taustakuvat ym. ei näy vaan tilalla on ihan valkonen tausta, eli ohjelmas kaikki näyttää silt miltä haluun, mut puhelimen puolel ei sit taas toimi.
    Mitäköhän mahdollisesti teen väärin kyseisen ohjelman kanssa?
    (Ja huomasin kans et sen .sis filun kooks tulee vain n. 2kt)

Nii ja puhelin on N95

2. JPW™ Vieras

Ootko tallentanut teeman ensin? En oo kyl varma vaikuttaako asiaan...

3. kole87

Tykkäykset:
    0
    Joo kyl oon tallentanu

4. JPW™ Vieras

Heh..mul tuli just vähän saman tyylinen ongelma..Ei nyt koko teema oo valkonen, mut puhelun aikana näkyvä ikkuna ja numerot ja näppäiltävät numerot ja ikkuna on valkosia, eli ei näe mitään. =) =/ Nyt en tie mitä tekisin, kun en oikeen tunnu löytävän tota asetusta mistä saan ne värit vaihdettua....

5. Jake The Real Fatman

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95-1, v20
    Itse huomasin, että tuossa Carbidessa on oletuksena ( S60 3rd FP1 ) johtuen varmaankin tuosta sinisestä taustasta, tietyt tekstit ja ikonit valkoisena esim operaattori, pvm ( Navi Panel Items ), joten ne joutuu muuttamaan esim klikkaamalla pvm ja properties color kohdasta vaihda väri mieleiseksi. Osasinkohan kertoa selvästi.

6. JPW™ Vieras

Käytätkö muuten 9.2 vai 9.1 teeman tekemisessä? Mulla oli ongelmana tossa "calling screen" hommassa se, et oli valittuna s60 3rd fp2, kun se pitikin olla s60 3rd fp1. Niis on jotain yhteensopivuus eroja, minkälaisia kuvia/tiedostoja käyttää tms. mitä nyt ymmärsin, kun kyselin tuolta yhdeltä ulkomaalaiselta foorumilta. Ja käytä myös taustakuvissa valintaa "stretch", eikä "aspect ratio" (jokaisessa kuvassa).

Jaa tämä viestiketju