1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C65 Ongelmia

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Siemenssi123, 18/4/05.

1. Siemenssi123

Tykkäykset:
    0
    Moro!

Osaisiko joku auttaa seuraaviin ongelmiin:

1) Minulla on uusi C65, alle pari viikkoa vanha, mutta akku kestää vain alle 48h. Tämä siitäkin huolimatta, että en edes puhu/viestitä paljoakaan (max 30min/latausväli). Ongelma ei tosin välttämättä johtune puhelimestani, koska sama ongelma on ollut mulla muissakin puhelimissani joissa olen korttiani kokeillut: Meikeläisen kortilla puhelimet tuntuvat toimivan vähemmin aikaa kuin muilla korteilla. Liittymäno on DNA, mutta operaattorin nimenä lukee vielä Finnet Telia, koska liittymäni oli Telia, joka vaihtui DNAksi. Jos joku osaisi ongelmaani jotain kommentoida :)

2) Mistähän saisi ostettua halvan kaapelin, jolla kameralla otettuja valokuvia saisi siirrettyä PClle?

Kiitos!

2. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Minä ainakin suosittelen DCA-510 kaapelia, sen saa esimerkiksi täältä. Sillä pystyy myös päivittämään, lataamaan ja ottamaan esim. kamera-äänen pois.

3. esatus

Tykkäykset:
    0
    ota ehdottomasti GPRS pois päältä kun et käytä (paina 6 vähän aikaa pohjassa) ja IrDAn kanssa sama juttu, oisko 7 sille se pikanäppäin.

Näytönsäästäjän/kellon pitäminen vaikuttaa kanssa aika paljon akun kestävyyteen.

Softan päivitys pidentää akun kestoa ja taustavalojen vähentäminen 100% -> 10%

miten ton kameraäänen sais pois?

4. ollip

Tykkäykset:
    0
    Eikös MMS viestit jää saamatta jos GPRS:n ottaa pois?

5. esatus

Tykkäykset:
    0
    Ei, jotta ne vois ladata niin silloin pitää laittaa GPRS päälle. Päälle ja pois ottaminen on todella vaivatonta tolla, kun painaa 6:ta pohjaan.

Jaa tämä viestiketju