1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C65 Ongelma internetin muodostamisessa

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ippe_, 12/12/04.

1. ippe_

Tykkäykset:
    0
    Hei

Tuli investoitua uuteen puhelimeen ja läppäriin. Vaihdoin liittymääkin samalla (dna onni + gprs 10), että voisin läppärillä lukea sähköpostia.

Kannettava on Fujitsu-Siemens Lifebook S Series ja puhelimeni Siemens C65. Kannettavassa on Irda portti, joka toimii. Olen jo kuvia siirrellyt ja käyttänyt siemensin ohjelmia läppärin ja puhelimen kanssa. Käyttis on win 2000.

Ongelma on Internet muodostaminen. Olen kokeillut muodostaa yhteyttä DNA:n ohjeiden mukaan --> ei onnistunut. Seuraavaksi kokeilin ohjauttua Siemensin ohjelmaa --> ei onnistunut. Antaa virheilmoitukseksi 692, että modeemissa tai jossain yhteyslaitteessa olisi vika. Jotenkin tuntuu, että muodostamani Siemenss GPRS via IrDA modeemi ei pelitä tai jotain vastaavaa.

Liittymän GPRS palvelu toimii. Laskurin mukaan ainakin ja oma dnan tiedon mukaan.

Miten pitäisi tuo modeemi asentaa C65 puhelimen kanssa. Googlettamalla ja Siemensin sivuilta ei ainakaan löytynyt ohjeita oikeastaan.

Eli jos palvelu on kytketty, puhelin toimii, irda toimii niin kai jotkin tietokoneen asetukset mättää. Olen lisännyt noilla ohjatuilla toiminnoilla dnan DNS-servujen osoitteet.

Apu olisi tarpeen, sillä nyt sitä tarvitaan.

Nimim. Pari päivää tuskaillut

Jaa tämä viestiketju