1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C65 huoltoon?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ilez, 3/2/05.

1. ilez

Tykkäykset:
    0
    Kävin liikkeessä päivittämässä puhelimen fw:n 12-->25 ja myöhemmin laiton täältä foorumista löytyvästä linkistä 33:n puhelimeen, jota ei ihmeellisesti siemensin fw sivuilta saanut :S, vaikka tuo linkki olikin siemensin update sivustolle ja suomenkielinen variant. T9 sanakirja ei ole toiminut päivityksen jälkeen, eikä uudelleen päivittäminen ole auttanut. Ärsyttää kun aina oon tota T9 käyttänyt. Yritin päivittää takaisin 25:een, mutta ohjelma herjaa vain "väärä ohjelmisto versio". Onkohan tuo 33 sitten joku beta versio vielä kun ei suoraan tuolta updatesta saa? DNA:n liikkeessä sanoivat, että itse päivittäessä puhelin päivittyy ns. puoliksi ja liikkeessä päivityksessä kokonaan. Ihmeellisesti lpr:n teleringissä äijä kertoi päivityksen sujuvan samalla periaattella kuin itse tehdessä. Pitäisikö tuo puhelin laittaa huoltoon jossa laittaisivat tuon ohjelmiston kokonaan uusiksi tjsp.? Vituttaa kun joutunut säätämään puhelimen kanssa enemmän kun tarpeeksi, kun ennen oli niin helppoa nokian 3510:n kanssa :). Tarkoitus olisi vaihtaa cx65, mutta ei taida enää kiinnostaa kun sama paska hidas softa :mad: Nokian vastaavat puhelimet ja toimivuudeltaan paremmat kiinnostaisi, mutta hinnat vastaavat laatua.. Todella sekavaa purkausta, mutta toivottavasti joku osaisi neuvoa :)
    EDIT: Niin ja vielä, että olisiko jollain tietoa siemensin seuraavista fw versioiden tuloista 65 sarjan puhelimille?

2. hauki-kala

Tykkäykset:
    0
    Jep.

Itse tein vasta threadin "c65 jumittaa". Omassa kännyssä tapahtui umpijumitus 2 kertaa 3:n päivän aikana heti uutuuttaan. Siispä huoltoon. Kuopiossa on sen verran onnellisessa asemassa, että täällä on jopa huoltopiste. Siellä sanoivat myös tuon, että tehtävä päivitys on perusteellisempi kuin datakaapeli-päivitys.

Havaintoina kuitenkin: T9 toimii (eli se ei ole ainakaan minulla ongelmana), känny ei ole kaatuillut sen jälkeen (maanantaina päivitetty, nyt perjantai *koputtaa puuta*), valikot toimivat nopeammin.

Näyttää kyllä pahasti siltä, että Siemens laskee kännyt beta-versioina liikkeelle. Nokian kanssa ei ollut ikinä näin pahoja ongelmia, vaikka softassa bugeja olikin. Uudemmista noksuista tosin en tiedä, koska minun tietämys loppuu 3210 -malliin. Järjestyksessään tämä on 2. siemens minulla.

Siispä: pistä huoltoon, takuuhan on sitä varten!

Jaa tämä viestiketju