1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C60 kyssäreitä

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja artpage, 4/1/04.

1. artpage

Tykkäykset:
    0
    Moro
    Mulla on c55 luuri,mutta nyt siinä on näyttö paskana ku vissiin kaaduin sen päälle kännissä ;o) eilen.
    Ajattelin ostaa tilalle C60 luurin.
    Olin erittäin tyytyväinen C55 puhelimeen ja ajattelin kysyä jengiltä täältä että onko C60 mallissa kaikki mitä C55:ssä.
    Esim just se hauska datakaapeli ominaisuus,että voi ladata java ohjelmia ja soittoääniä ym

Eli onko C60 hyvä vaihtoehto jos tykkäsin C55 mallista,
    ja onko mitään huonoja puolia mitä tulee mieleen?

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Täällä on kyllä jo keskusteluita c60:sta, joten käytäppä hakua tai rullaa vaikka tätä siemens-aluetta alaspäin, niin varmaan löytyy tietoa luurista. Kai tuo c60 ihan hyvä vaihtoehto on, lisänä saat ainakin värinäytön, joka jo sinällään on edistysaskel c55:een nähden. En tarkemmin tiedä noita c60:n ominaisuuksia, mut ainakin oma m55 on huomattavasti mukavampi käyttää kuin kaverin c55.

EDIT: Jaa, sä ootkin uus käyttäjä =) Uudet käyttäjät ei ikinä käytä hakua, joten ymmärretään.. =)
    Mut kaippa tuosta c60:sta kaikki löytyy mitä c55:stakin. Ääninauhurista en tosin mee takuuseen. Mut värinäytöllisellä luurilla saat javasta ja kuvista paljon enemmän irti! Joten kyllä mä ainakin vaihtaisin.

3. artpage

Tykkäykset:
    0
    Joo,tää on vielä vähän kömpelöä tää foorumilla pyöriminen ku ei ole vielä hirveesti tutustunu näihin hienouksiin täällä ;o)

täytyypäs hakua käyttää seuraavaksi ;o)

Luulen ettei se soita wav tiedostoja se C60... Mutta pitääpi tutkia vielä vähän asiaa.Se oli ihan hauska ominaisuus C55 puhelimessa.

Jaa tämä viestiketju