1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55 Värikuoret?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kit, 27/12/02.

1. Kit

Tykkäykset:
    0
    Polkumyynti.comissa on joitakin malleja, mutta näyttävät kaikki olevan kukkineen ja sydämineen lähinnä hameväen makuun. Onko joku löytänyt jostakin alkup. kuoria miehiseen makuun? :)

2. Kit

Tykkäykset:
    0
    siis ei?

3. Kit

Tykkäykset:
    0
    Onko kuoria näkynyt?

4. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Ei ole paljon näkynyt

5. simopo

Tykkäykset:
    0
    Värikuoret

Mielestäni nuo polkumyynti.com:ssa olevat kuoret ovat myös miehille sopivia....ainakin Formula Flash CLC-513 ja Sammy Sunset CLC-507

Mutta nämähän ovat makuasioita, joista ei sovi kiistellä....

6. Lasipullo

Tykkäykset:
    0
    Mulle tuli eilen nuo Formula Flash -kuoret. Ihan tyylikkäät muuten mutta siellä takakannessa on pari pientä auton kuvaa. No eihän ne muuten olisi Formula kuoret mutta ne kyllä pilaavat muuten hienot kuoret. Hyvä puoli on se että nämä eivät natise niin kuin C55 alkuperäiset kuoret, en kyllä tiedä onko yleinen ongelma mutta minulla ainakin natisi joka kulmasta ja nyt näppiskään ei falskaa. Pinta on ilmeisesti lakattu joten saattaa tuntua jokun käsissä turhan liukkaalta :) Ja vielä alkuperäiseen kysymykseen, en löytänyt muualta C55 värikuoria kuin tuolta polkumyynnistä mutta niillä taitaakin jo olla kaikki mahdolliset vaihtoehdot siellä. Ei ole kyllä kehumista valikoimassa, jos vaikka maalaisi itse uudet.. :)

7. Kit

Tykkäykset:
    0
    Juu kävin yhdessä liikkeessä hypistelemässä juuri noita Formula Flasheja juuri niiden ilmestyttyä markkinoille ja taisin sanoa mielessäni sana sanasta samat sanat, eli ne autot todella pilaavat hienot kuoret.

Ei kai auta kuin odotella. Ne polkumyynnin epäviralliset kuoret eivät laadulla häikäisseet. Maali jäi käsiin ja niiden näppis oli täysi vitsi. Lisäksi lasi ei ollutkaan sininen, kuten kuvissa!

Ovat ainakin kuvissa todella karmean näköiset.

8. Kit

Tykkäykset:
    0
    What next...

No niin! Siemensin kuoret sen kun paranevat! Uusin lisäys on Cary Coal, joka on lähes yhtä musta kuin itse Ben Johnson. Voi hyvää päivää sentään...nuo kukkaiskuoret alkavat jo pikkuhiljaa näyttää hyviltä.

Onko missään muualla näkynyt kuoriaisia C55:een?

9. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kannattaa katsoa Mäkitorpastakin. Ainakin Oulun Mäkitorpassa näytti olevan jotain C55:n kuoria tarjolla..

Jaa tämä viestiketju