1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

c55 takuuhuolto

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ce1tzu, 28/6/03.

1. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    itkin täällä joskus aikasemmin oman C55:n vikaa joka tuli keskimäärin tunnettain, "kortti virhe". Vein puhelimen takuu huoltoon, viikon päästä soitettiin, että voin tulla hakemaan. Sain kännykän käteen ja 5-10min päästä tuli "kortti virhe" =). Murahdin ja vein kännykän takaisin liikkeeseen, myyjä kirjoitti uuden takuuhuolto paperin ja pyynnöstäni sisäsi myös, että toinen lähetys kerta.

Muutaman viikon päästä soitettiin jälleen ja kävin hakemassa kännykän. Ensiksi huomasin, että takakuori oli uusi. Olin itse hajoittanut takakuoresta sellaisen nipsukan joka piti sen kiinni. Tuosta lähtien (n. 3vk) ei ole tullut kertaakaan "kortti virhe".

Kysymykseni kuuluukin kuuluuko kuoret oikeasti takuuseen, vai oliko tuo vain hyvitys?

Tähän samalla voisin sanoa, että jos olet hankkimassa DNA-liittymää, älä tee sitä. DNA on p**seestä. Itselläni on ollut ongelmia enemmän kuin laki sallii.

2. Black

Tykkäykset:
    0
    Olen samaa mieltä.

3. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Ma olen sitten erimieltä.

Jaa tämä viestiketju