1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55 softaversio 14

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja breez, 5/12/02.

1. breez

Tykkäykset:
    0
    Kun tuossa C55:ssa on lukemani mukaan joitain bugeja, niin onko jollain jo käytössä tuo versio 14? Millä versiolla kaupasta ostetut puhelimet on?

http://mobile.burn.com/review.jsp?Page=2&Id=130

Sivun alareunassa linkki uuteen softaan.

2. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Jep mulla on tiistaina laitettu versio 14, ja ei vieläkään toimi äänet peleissä, vanhalla toimi sentään satunnaisesti.
    Nyt kuitenkin latautuu, vaikka puhelin on kiinni.
    Akun kestosta vaikea sanoa, nyt on viimeinen neljännes menossa. Ladattu tiistai iltana täyteen, yöt kiinni, eikä mitään maraton puhumisia.
    Kyllä silti kannattaa päivittää, mulla oli tosiaan ongelmia latauksen kanssa.
    Kaikki asetukset nollautuu, mutta omat soittoäänet ja pelien tulokset kuitenkin säilyvät.

t: Make

3. cougar

Tykkäykset:
    0
    Miten softaversion saa näkyviin?
    T. Cougar

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tähti,ruutu,06,ruutu,jonka jälkeen tulee imei esille.Valikkonäppäimen vasemmanpuoleisesta pisteestä painat kerran ja versio tulee näkyviin

5. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän mä ton joskus yksi ikuisuus sitten postasin. Noilla sivuilla olevassa ei ole kuin englanti ja muut sen tapaiset kielinä ja t9:nä joten joutuu jäämään englantiin ja luopumaan t9:stä(yksi syy miksi en päivitä tuota versiota).

6. Guest Vieras

Tuolla siemensin sivulla näyttäis olevan "T9 database" mistä saa ostaa noita kieliä mutta näyttäis olevan tällähetkellä vaan S45 ja ME45 malleille :/

7. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Johtunee siitä ettei muille kännyköille ole 'virallisesti' päivityspaketteja(siis yksityisille päivitettäväksi)

8. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Kyllä tuo t9 ja valikot ainakin mulla on suomikielisenä.
    Mutta perkule, ei tainnut se latausongelma hävitä tuon paivityksen jälkeenkään, saattaapi olla ihan muualla vika. Pitänee kiikuttaa vielä kerran huoltoon.

t:Make

9. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Voinko viedä yksityiseltä ostamani luurin johonkin siemensiä myyvään liikkeeseen ja he toimittavat sen päivitettäväksi vai joudunko lähettämään sen postissa päivitysfimalle ja maksamaan postikulut?

Jaa tämä viestiketju