1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

C55 ohjelmistopäivitysongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja HannuP, 27/3/03.

1. HannuP

Tykkäykset:
    0
    Käynnistän Siemensin sivulta haetun c55_app_c55_180212_1800 -ohjelman, painan 'aloita'-nappia, hyväksyn lisenssisopimuksen, painan 'jatka'-nappia, ja saan virheilmoituksen "Uuden kännykkäohjelmiston lukuvirhe, muisti ei riitä!"

Siis mikä muisti ei riitä, C55:nkö? 376 kb:stä on vapaana 109,71 kb. Mistä kiikastaa?

Kännykkä on WinXP-koneessa kiinni Grateqin USB-kaapelilla.

2. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Moi!
    Onkohan tuo oikea ohjelma?
    Minulla on: 04 c55 180212 updatetool.zip 4573kt ja purettuna:
    C55 180212 Update Tool.exe 5050kt ja hyvin toimi, ja vielä suomeksi.
    Vika voi tietysti olla kaapelissa tai WinXP:ssäkin. PV.

3. HannuP

Tykkäykset:
    0
    Johan selvisi: Tuo kokeilemani ohjelma oli kooltaan paljon pienempi, vajaat 2000 kt. Imuroin sen uudelleen, ja nyt koko oli tuo 5050 kt; Toisin sanoen ensimmäisellä kerralla lataaminen oli siis keskeytynyt ennen aikojaan.. ilmankos ei toiminut.

Nyt ohjelmisto päivittyi ilman pulmia.

Kiitoksia!

Ja eikun seuraavan ongelman kimppuun... Mikä maksaa, kun Java Enabler ei suostu toimimaan koneessani... olen kokeillut eri saiteilta imuroituja versioita 1.2 ja 1.3, mutta M50_Javan suorittaminen katkeaa aina alkumetreille virheilmoitukseen "M50_Java on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä." Virheraportti tietää kertoa, että "AppName: m50_java.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: mfc40.dll ModVer: 4.1.0.6140 Offset: 00003316".

Pystyykö joku viisaampi kertomaan näiden ilmoitusten perusteella, mikä on vialla, ja mistä suunnasta ongelmaa voisi yrittää ratkaista?

HP

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Enabler

No, Se Jawaenablerin tiedosto on minulla:
    Jawa enabler by Skylord.zip 19kt ja purettuna: m50 java.exe 40kt
    Siitä en osaa sanoa enempää mutta tässä on siitä juttua:
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=10749
    Ei minulla ainakaan virheilmoituksia tullut, kun sai oikean portin!

5. HannuP

Tykkäykset:
    0
    Sain Java Enablerin toimimaan ikuwanhassa läppärissä, missä ei tietenkään ole USB-portteja, eikä minulla taas sarjakaapelia C55:een. Voihan räkä! Ei millään huvittaisi ostaa uutta kaapelia vain tämän takia... :(

-----

Sarjakaapelilla homma onnistui (suhteellisen) kivuttomasti.

HP

Jaa tämä viestiketju